Datum objave: 10. 9. 2021

Rok za oddajo: od 4. oktobra 2021 do vključno 17. decembra 2021, do 13:59 ure

Status: odprt

Razpisovalec:

Namen podpore v okviru 2. javnega razpisa za podukrep 6.4 – Podpora za naložbe v vzpostavitev in razvoj nekmetijskih dejavnosti je podpreti vzpostavitev in razvoj nekmetijskih dejavnosti, katere bodo pripomogle k večji oziroma boljši ponudbi različnih storitev na podeželju, kakor tudi omogočiti možnosti za dodatne zaposlitve oziroma večjega prihodka tako na podeželju kakor tudi na kmetijah z dopolnilnimi dejavnostmi. S tem sledimo cilju, da podeželje ostane poseljeno, s čimer je posredno oziroma neposredno povezana tudi urejena kulturna krajina.
Javni razpis se izvaja in financira preko Programa razvoja podeželja RS 2014–2020 (PRP 2014–2020).

Upravičenci so lahko:

  • nosilci dopolnilne dejavnosti na kmetiji,
  • samostojni podjetniki posamezniki,
  • gospodarske družbe,
  • zavodi ali
  • zadruge.

Lokacija naložbe se mora nahajati v naseljih z manj kot 5.000 prebivalci, razen kadar je upravičenec nosilec dopolnilne dejavnosti.

Med drugimi pogoji za pridobitev sredstev mora upravičenec izpolnjevati tudi pogoj, da je v letu pred vložitvijo vloge na javni razpis zagotavljal ustrezen obseg dela (0,5 polne delovne moči – PDM v primeru enostavnih naložb oziroma 1 PDM v primeru zahtevnih naložb) ter ustvariti primeren prihodek iz poslovanja, ki mu omogoča dolgoročno sposobnost preživetja in sicer v višini ene bruto minimalne plače na zaposlenega v RS na 1 PDM. Novost glede na 1. javni razpis je, da se v 2. javnem razpisu omogoča naložbe v nekmetijske dejavnosti tudi manjšim kmetijam, ki praga primernega dohodka do sedaj niso dosegale. Tako v primeru, ko je upravičenec nosilec dopolnilne dejavnosti in ima primerni prihodek v višini najmanj 0,5 in manj kot eno bruto minimalno plačo na zaposlenega v RS na 1 PDM v koledarskem letu pred vložitvijo vloge na javni razpis, je upravičen do naložbe do vključno 50.000 eurov skupne priznane vrednosti.

Kot upravičeni stroški se bodo upoštevali stroški, povezani z ureditvijo in vzdrževanjem objektov, stroški nakupa, namestitvijo oziroma vgradnjo opreme, strojev in naprav, vključno z IKT in so neposredno povezani z izvajanjem dejavnosti iz priloge Uredbe, ki je predmet podpore, in jih je upravičenec opredelil v vlogi na javni razpis. Pod določenimi pogoji je upravičen tudi strošek prispevka v naravi v obliki lastnega lesa, upravičeni pa so tudi splošni stroški, ki so neposredno povezani s pripravo in izvedbo naložbe, kot jih določa uredba.

Stopnja javne podpore v obliki nepovratnih sredstev je 50 % upravičenih stroškov, pri določitvi stopnje podpore pa se upošteva pravilo »de minimis«. Najnižji znesek javne podpore znaša 5.000 evrov na vlogo.

Morda vas zanima tudi:

Strokovna ekskurzija z ogledom dobrih praks

Strokovna ekskurzija z ogledom dobrih praks

Strokovna ekskurzija z ogledom dobrih praks (Bale, 13. 6. 2017) Bale, kot ena izmed manjših občin v Istrski županji predstavljajo izjemen primer dobre prakse razvoja lokalnega turizma po principu "Go local" z vsemi prvinami razpršenega hotela. Ker smo želeli to zgodbo...

2. Odprti forum inovativnega turizma

2. Odprti forum inovativnega turizma

Vabljeni na 2. Odprti forum inovativnega turizma, kjer bosta gosta foruma g. Peter Misja, predsednik turistične zveze Slovenija in g. Franci Bratkovič, direktor Razvojnega centra Novo mesto d.o.o. Namen 2. Odprti forum inovativnega turizma je predstaviti vsebino z...

Izmenjave dobrih praks malih kulinarikov

Izmenjave dobrih praks malih kulinarikov

Se sprašujete kako začeti svojo poslovno pot na področju kulinarike? Ali lahko strast do piva ali hrane prerase v resen posel? Ali se lahko vašo ponudbo na kulinaričnem področju povežete z ostalimi ponudniki? Kako? Vabljeni na dogodek IZMENJAVE DOBRIH PRAKS MALIH...

PRIJAVA NA NOVICE

Želiš biti obveščen o aktualnih dogodkih, seminarjih, izobraževanjih in delavnicah?

Razvojni center Novo mesto d.o.o.

Podbreznik 15
SI-8000 Novo mesto

 

Javne informacije in CGP

CGP katalog najdete tukaj.

Logotipe najdete tukaj.

Katalog informacij javnega značaja najdete tukaj.

 

Delovni čas

Vsak delovnik od 7.00 do 15.00

Spremljajte nas na Facebook-u.

Pin It on Pinterest

Share This