Datum objave: 10. 9. 2021

Rok za oddajo: od 4. oktobra 2021 do vključno 17. decembra 2021, do 13:59 ure

Status: odprt

Razpisovalec:

Namen podpore v okviru 2. javnega razpisa za podukrep 6.4 – Podpora za naložbe v vzpostavitev in razvoj nekmetijskih dejavnosti je podpreti vzpostavitev in razvoj nekmetijskih dejavnosti, katere bodo pripomogle k večji oziroma boljši ponudbi različnih storitev na podeželju, kakor tudi omogočiti možnosti za dodatne zaposlitve oziroma večjega prihodka tako na podeželju kakor tudi na kmetijah z dopolnilnimi dejavnostmi. S tem sledimo cilju, da podeželje ostane poseljeno, s čimer je posredno oziroma neposredno povezana tudi urejena kulturna krajina.
Javni razpis se izvaja in financira preko Programa razvoja podeželja RS 2014–2020 (PRP 2014–2020).

Upravičenci so lahko:

  • nosilci dopolnilne dejavnosti na kmetiji,
  • samostojni podjetniki posamezniki,
  • gospodarske družbe,
  • zavodi ali
  • zadruge.

Lokacija naložbe se mora nahajati v naseljih z manj kot 5.000 prebivalci, razen kadar je upravičenec nosilec dopolnilne dejavnosti.

Med drugimi pogoji za pridobitev sredstev mora upravičenec izpolnjevati tudi pogoj, da je v letu pred vložitvijo vloge na javni razpis zagotavljal ustrezen obseg dela (0,5 polne delovne moči – PDM v primeru enostavnih naložb oziroma 1 PDM v primeru zahtevnih naložb) ter ustvariti primeren prihodek iz poslovanja, ki mu omogoča dolgoročno sposobnost preživetja in sicer v višini ene bruto minimalne plače na zaposlenega v RS na 1 PDM. Novost glede na 1. javni razpis je, da se v 2. javnem razpisu omogoča naložbe v nekmetijske dejavnosti tudi manjšim kmetijam, ki praga primernega dohodka do sedaj niso dosegale. Tako v primeru, ko je upravičenec nosilec dopolnilne dejavnosti in ima primerni prihodek v višini najmanj 0,5 in manj kot eno bruto minimalno plačo na zaposlenega v RS na 1 PDM v koledarskem letu pred vložitvijo vloge na javni razpis, je upravičen do naložbe do vključno 50.000 eurov skupne priznane vrednosti.

Kot upravičeni stroški se bodo upoštevali stroški, povezani z ureditvijo in vzdrževanjem objektov, stroški nakupa, namestitvijo oziroma vgradnjo opreme, strojev in naprav, vključno z IKT in so neposredno povezani z izvajanjem dejavnosti iz priloge Uredbe, ki je predmet podpore, in jih je upravičenec opredelil v vlogi na javni razpis. Pod določenimi pogoji je upravičen tudi strošek prispevka v naravi v obliki lastnega lesa, upravičeni pa so tudi splošni stroški, ki so neposredno povezani s pripravo in izvedbo naložbe, kot jih določa uredba.

Stopnja javne podpore v obliki nepovratnih sredstev je 50 % upravičenih stroškov, pri določitvi stopnje podpore pa se upošteva pravilo »de minimis«. Najnižji znesek javne podpore znaša 5.000 evrov na vlogo.

Morda vas zanima tudi:

Projektni teden: Gozdarstvo – lovstvo – turizem

Projektni teden: Gozdarstvo – lovstvo – turizem

Projektni teden: Gozdarstvo - lovstvo - turizem V skladu z načrtom izvedbe pedagoškega procesa bo Višje strokovne šole Grm Novo mesto, v tednu med 11. in 15. decembrom 2017 izvedla projektni teden na temo GOZDARSTVO – LOVSTVO – TURIZEM, v okviru katerega se boste...

Blogger Jure Marolt in predstavitev podjetniških idej

Blogger Jure Marolt in predstavitev podjetniških idej

Blogger Jure Marolt in predstavitev podjetniških idej V Podjetniškem inkubatorju Podbreznik se nam bo pridružil Jure Marolt, po izobrazbi in v praksi novinar, v prostem času in ob dolgih večerih ustvarjalec bloga Ljubki nesmisel. Imeli pa boste priložnost slišati tudi...

Delavnica: Upravljanje odnosov s kupci (CRM)

Delavnica: Upravljanje odnosov s kupci (CRM)

Delavnica: Upravljanje odnosov s kupci (CRM) Razvojni center Novo mesto d.o.o. v sodelovanju s podjetjem Intera vabi na Delavnico: Upravljanje odnosov s kupci (CRM). Kdaj in kje KDAJ: torek, 12. 12. 2017, 9:00 – 11:00 KJE: Podjetniški inkubator Podbreznik, Podbreznik...

PRIJAVA NA NOVICE

Želiš biti obveščen o aktualnih dogodkih, seminarjih, izobraževanjih in delavnicah?

Razvojni center Novo mesto d.o.o.

Podbreznik 15
SI-8000 Novo mesto

 

Javne informacije in CGP

CGP katalog najdete tukaj.

Logotipe najdete tukaj.

Katalog informacij javnega značaja najdete tukaj.

 

Delovni čas

Vsak delovnik od 7.00 do 15.00

Spremljajte nas na Facebook-u.

Pin It on Pinterest

Share This