7. Podjetniški izziv Dolenjske: Kako lahko pametna hiša pomaga starejšim?
Naslov 7. Podjetniškega izziva Dolenjske že sam po sebi sporoča temo izziva, ki ga je podjetje Go4Panda d.o.o. v torek, 2. 4. 2019, na OŠ Drska, predstavilo udeležencem iz petih šol.
Potrebno je zavedanje, da je v naši družbi čedalje več starejših ljudi, ki so težje pokretni, živijo sami in so mnogi tudi osamljeni.
S pomočjo mentorjev bodo mladi potencialni podjetniki iskali načine, s katerimi bo tehnologija pametnih hiš olajšala življenje starejšim. V sklopu podjetniških krožkov bodo opravljali tedenske naloge, kjer bodo dobro raziskali, s kakšnimi težavami se srečujejo starejši, kako delujejo pametne hiše, kakšna je konkurenca na tem področju in kakšne so potencialne rešitve. Končni rezultat 3-tedenskega izziva bo inovativna rešitev, za katero bodo mladi izdelali prototip.
Udeležencem izziva z OŠ Drska, OŠ Stopiče, OŠ Škocjan, Gimnazije Novo mesto ter Kmetijske šole Grm in biotehniške gimnazije želimo veliko vztrajnosti in podjetnega razmišljanja.
PRIJAVA NA NOVICE
Želiš biti obveščen o aktualnih dogodkih, seminarjih, izobraževanjih in delavnicah?
Morda vas zanima tudi:
Potek regijskega tekmovanja POPRI 2022 – Jugovzhodna Slovenija
Te dni je podjetniška komisija presojala 122 poslovnih modelov mladih iz celotne Slovenije, ki tekmujejo na POPRI 2022. V naslednji krog tekmovanja pa se lahko uvrsti največ 12 najboljših ekip iz vsake regije in posamezne kategorije. Poglejmo, katere ekipe bodo...
Odprte prijave za SCIENCEJAM – znanstveno-podjetniško tekmovanje
Razvojni center Novo mesto se lahko pohvali z mnogimi programi, s katerimi na Slovenskem orjemo ledino. Tudi tokrat smo začrtali novo pot – znanstveno-podjetniško tekmovanje za dijake, ki smo ga poimenovali ScienceJam. Kaj je znanstveno podjetništvo? To so podjetniške...
PODJETNIŠKE ANIMACIJE NA ŠOLSKEM CENTRU NOVO MESTO
V okviru priprav na sezono srednješolskih podjetniških tekmovanj je začela ekipa Razvojnega centra Novo mestu na Šolskem centru Novo mesto izvajati podjetniške animacije za dijake. Na začetku gre za 45 – 90 minutne delavnice, kasneje pa lahko sledi še konkretno...