Javna agencija SPIRIT Slovenija letos že 16. pripravlja izobraževalni program za izvozno poslovanje – International Trade Management (ITM).

Program ITM je namenjen predvsem mlajšim zaposlenim v izvoznih oddelkih malih in srednje velikih podjetij, ki so željni osebnega in strokovnega razvoja na področju mednarodnega poslovanja ter želijo aktivno pripomoči k uspešni širitvi poslovanja podjetja na nove tuje trge.

Izobraževanje poteka v angleškem jeziku in je odlična kombinacija akademskega in praktičnega izobraževanja. Njegova glavna prednost je v izjemno praktični in individualni naravnanosti programa, ki podjetja usmeri k razmisleku in temeljitemu načrtovanju izvoznih aktivnosti, udeležence pa usposobi za učinkovite izvozne managerje.

Zadovoljstvo z ITM programom je na izredno visoki ravni in na slovenskem trgu usposabljanj nima konkurence. Dosedanji udeleženci programa so bili najbolj zadovoljni s celovitostjo in strokovnostjo programa ter kakovostnimi tujimi predavatelji. Največjo dodano vrednost programa predstavljajo orodja in usmeritve, ki udeležencu pomagajo do strukturiranega izvoznega načrta.

Svoje znanje, izkušnje in nasvete z udeleženci bodo v programu ITM 2023 delili mednarodno priznani tuji strokovnjaki in svetovalci:

  • Jean Sutton, strokovnjakinja na področju raziskav trga in lastnica podjetja za tržne raziskave s sedežem v Londonu,
  • Fons Trompenaars, svetovno priznani strokovnjak na področju medkulturnih razlik, leta 2017 uvrščen v ‘Thinkers50 Hall of Fame’ med 7 najvplivnejših oseb na področju razvoja svetovnega managementa,
  • Albert. A. Anghern, večkrat nagrajeni avtor izobraževalnih aplikacij na področju uvajanja sprememb v podjetjih in digitalizacije poslovanja,
  • Waldemar Pförtsch, nemški profesor, svetovalec in avtor številnih priročnikov s področja mednarodnih trženjskih strategij ter B2B marketinga,
  • Jos Velthuis, mednarodno priznani nizozemski trener prodajnih in pogajalskih veščin,
  • Markus Jonsson in Martina Vazzoler, strokovnjaka in svetovalca za internacionalizacijo podjetij.

Program je izpeljan v obliki serije delavnic za pripravo izvoznega načrta ter petih mednarodnih seminarjev z odličnimi, svetovno priznanimi tujimi strokovnjaki. Poteka od marca do oktobra.

Udeleženci programa ITM med drugim pridobijo:

  • individualno svetovanje mednarodnih strokovnjakov pri pripravi izvoznega načrta in predstavitve podjetja,
  • nova znanja in veščine s področja mednarodnega poslovanja,
  • informacije o novostih in trendih pri načrtovanju in oblikovanju izvoznih aktivnosti,
  • mednarodna poznanstva in
  • mednarodno priznano diplomo IATTO (International Association of Trade Training Organisations).

Do danes se je mednarodnega izobraževalnega programa ITM udeležilo že 206 slovenskih mikro, malih in srednjih podjetij, ki so v anketah izrazili izredno visoko zadovoljstvo s programom.

V letu 2023 je v mednarodnem programu ITM prostora za 15 slovenskih podjetij/udeležencev

Večino stroškov programa (cca. 8.000 EUR/udeleženca) krije SPIRIT Slovenija.

Stroški podjetja pa znašajo:

  • depozit za resnost udeležbe v višini 960 EUR (depozit ob uspešno zaključenem programu vrnemo podjetju),
  • stroške udeležbe zaposlenega na pet dnevnem sklopu seminarjev v tujini (letalska vozovnica ter nočitve, v okvirni skupni vrednosti 1.000 EUR).

Rok za oddajo prijav je petek, 3. februar 2023.

Več informacij o izobraževalnem programu ter prijavnica so objavljeni na spletnem portalu Izvozno okno. Na voljo je tudi posnetek predstavitvenega webinarja za ITM 2023.

Utrinki z dogodka:

PRIJAVA NA NOVICE

Želiš biti obveščen o aktualnih dogodkih, seminarjih, izobraževanjih in delavnicah?

Morda vas zanima tudi:

Zakaj izbrati obnovljeno pohištvo in računalniško opremo?

Zakaj izbrati obnovljeno pohištvo in računalniško opremo?

Zakaj izbrati obnovljeno pohištvo in računalniško opremo?Vabimo vas na srečanje, na katerem vam bomo partnerji projekta NovIKroG predstavili, zakaj se odločiti za obnovljeno pohištvo in računalniško opremo ter kako to storiti. Spoznali boste, katere dobre prakse...

Razvojni center Novo mesto d.o.o.

Podbreznik 15
SI-8000 Novo mesto

 

Javne informacije in CGP

CGP katalog najdete tukaj.

Logotipe najdete tukaj.

Katalog informacij javnega značaja najdete tukaj.

 

Delovni čas

Vsak delovnik od 7.00 do 15.00

Spremljajte nas na Facebook-u.

Pin It on Pinterest

Share This