Aktivnost na socialnih medijih je pomemben del vsake prodajno-marketinške strategije. V kolikor govorimo na splošno, je Facebook, kljub številnim drugim platformam, še vedno eden najmočnejših in najpomembnejših socialnih medijev. Facebook ima mesečno 2,41 bilionov aktivnih uporabnikov, od tega 307 milijonov v Evropi.
Kljub moči Facebook platforme, to še ne pomeni, da moramo oglaševati na Facebooku. Pomembno je, da poznamo svoje potencialne kupce in razmislimo, kje in kako jih bomo dosegli.
Skrivnost Facebook oglaševanja se skriva v pripravi, preden oglas kreiramo v Facebook Ads Managerju. Postavitev cilja oglaševanja in raziskava naše ciljane osebe ter trga, je ključnega pomena za dober oglas. Šele, ko točno vemo zakaj, za koga in kako, se lotimo priprave oglasa.
Delavnica bo sestavljena iz dveh delov. Prvi del bomo namenili pripravam oglasa, nato pa se bomo lotili izdelave oglasa v Facebook Ads Managerju. Priporočeno je, da Facebook Ads Manager račun že imate, ni pa nujno. Gradivo z napotki za pripravo oglasa, boste po delavnici prejeli na vaš elektronski naslov.
Spoznali boste:
- kako preveriti ali je Facebook prava izbira za oglaševanje,
- kako pripraviti Facebook oglas (kar je uporabno tudi, ko izdelavo oglasa delegirate drugi osebi)
- proces postavitve Facebook oglasa v Facebook Ads Manager-ju,
- 10 super možnosti, ki vam jih ponuja Facebook Ads Manager,
- kako preveriti ali oglasi delujejo,
- kaj in kako testirati,
- 5 uporabnih nasvetov, ki vam bodo pomagali, doseči dobre rezultate že pri prvem oglasu.
Cilj delavnice
Cilj delavnice je, da spoznate ali je Facebook sploh primeren oglaševalski kanal za vaše kupce in kako kreirati Facebook oglas.
Komu je delavnica namenjena?
Delavnica je namenjena vsem, ki se spoznavate s Facebook oglaševanjem oz. ste začeli s Facebook oglaševanjem in ne veste točno, kaj vse je pomembno pri kreiranju oglasa ter kakšne možnosti ponuja Facebook oglaševanje.
Izvajalec delavnice
Delavnico bo vodila Irena Žagar, neodvisna svetovalka za digitalni marketing, s katerim se ukvarja že 6 let. Svojo podjetniško pot je pričela v StartUp Društvu Novo mestu, sedaj pa s pomočjo Cluekit ekipe, skrbi za digitalni marketing v različnih mednarodnih podjetjih.
Kdaj in kje
Kdaj: Torek, 17. 9. 2019, od 13.00 do 16.00
Kje: Podjetniški inkubator Podbreznik
Cena in prijava
Vrednost delavnice je 200 EUR brez DDV na udeleženca. Delavnica je brezplačna*.
Število udeležencev je omejeno. Obvezna je predhodna prijava preko spletnega obrazca. S seboj prinesite računalnik.
Kontakt za dodatne informacije:
PODATKI O DOGODKU:
Kdaj: Torek, 17. 9. 2019, od 13.00 do 16.00
PRIJAVA NA DOGODEK
*Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.«
PRIJAVA NA NOVICE
Želiš biti obveščen o aktualnih dogodkih, seminarjih, izobraževanjih in delavnicah?
Morda vas zanima tudi:
Delovnopravne zakonodajne novosti in nova sodna praksa
Delovnopravne zakonodajne novosti in nova sodna praksa SPOT Svetovanje Jugovzhodna Slovenija vas v sodelovanju z Območno obrtno-podjetniško zbornico Novo mesto vabi na brezplačno usposabljanjeDELOVNOPRAVNE ZAKONODAJNE NOVOSTI IN NOVA SODNA PRAKSA ki bo v sredo, 11....
Debata o stanju v Uniji 2023 na Gimnaziji Novo mesto
Debata o stanju v Uniji 2023 na Gimnaziji Novo mestoVsako leto predsednica Evropske komisije Ursula von der Leyen nagovori Evropski parlament.Letos bo v govoru o stanju v Uniji (SOTEU) predstavila glavne prednostne naloge in vodilne pobude za prihodnje leto ter se pri...
Prostorsko načrtovanje in upravljanje ozemlja na obrobju gorskih območij
Prostorsko načrtovanje in upravljanje ozemlja na obrobju gorskih območijMed 1. in 4. julijem je Alpska mreža za prostorsko načrtovanje v Avignonu (Francija) organizirala mednarodni tečaj za krepitev usposobljenosti mladih prostorskih načrtovalcev, ki se ga je...