Podjetniška delavnica za otroke
Otroci so naša prihodnost. Prav je, da jih že od rane mladosti vzgajamo v podjetne in odgovorne posameznike. Zato zanje ponovno organiziramo podjetniško delavnico.
Otroci bodo skozi igro razvijali podjetnost, inovativnost in ustvarjalnost ter se učili veščin timskega dela.
Delavnica bo zelo aktivna in pestra. Otroke bodo mentorji vodili skozi več didaktičnih iger, s katerimi bodo otroci eno za drugo usvajali potrebne veščine za razvoj in dokončanje svojega končnega izdelka.
Na delavnici se bodo otroci skozi igro učili:
- inovativnega in ustvarjalnega reševanja problemov,
- prepoznati priložnosti,
- javno nastopati,
- delati v timu,
- prevzemati razumna tveganja.
Cilj delavnice
Glavna cilja delavnice sta, da se otroci naučijo, kako idejo za majhno vrednost spremeniti v realnost ter kako to doseči v sodelovanju z drugimi.
Otroke bodo do cilja vodili dolgoletni mentorji podjetništva, ki imajo za sabo že več let dela z otroki in mladostniki. Delavnica se bo izvedla v sodelovanju s CasualStuff.
Komu je delavnica namenjena?
Otrokom starim od 7 do 10 let (v šolskem letu 2020/21 vpisani od 2. do 5. razreda).
Kdaj in kam moram pripeljati otroka?
Kdaj: 25.8.2020, od 8:00 do 16:00
Delavnica bo potekala do 15. ure, nato pa bo do 16. ure poskrbljeno za popoldansko varstvo.
Kam: Podjetniški Inkubator Podbreznik
Dodatne informacije in prijava
Kontakt za dodatne informacije:
Poskrbeli bomo za prehrano in varnost vaših otrok.
Udeležba na delavnici je brezplačna*. Obvezna je predhodna prijava preko spletnega obrazca do ponedeljka, 24. 8. 2020. Število otrok je omejeno na 15.
PODATKI O DOGODKU:
Kdaj: 25. 8. 2020, od 8:00 do 16:00
PRIJAVA NA DOGODEK
PRIJAVA NA NOVICE
Želiš biti obveščen o aktualnih dogodkih, seminarjih, izobraževanjih in delavnicah?
Morda vas zanima tudi:
Poletna šola podjetništva
Poletna šola podjetništva je namenjena mladim, ki bi radi spoznali osnove podjetništva ter se želijo preizkusiti v »pičanju« pred komisijo.
Startup marketing
Osnovni namen »Startup Marketinga« oz. Growth Hackinga« je čim hitrejše doseganje uporabnikov preko nekonvencionalnih kanalov. Za razliko od klasičnega marketinga, ki običajno preusmerja uporabnikovo pozornost (npr. z oglasi), »Startup Marketing« oz. Growth Hacking...
Seminar DNK kupca
Seminar: DNK kupca danes in v naslednjih petih letih. Kako mu prodati?