Ko turisti, gostje, podjetja v osnovi zamenjajo svoj način komuniciranja, ki vključuje komunikacijo preko pametnih telefonov, pametnih ur, zapestni in računalnikov so te naprave med seboj povezane, potem je to začetek digitalne transformacije. Ta omogoča zadovoljevanje potreb gostov na način, da se ponudniki doživetij še na bolj avtentičen način približajo posamezniku, kar omogoča stik tehnologije in človeštva na nov način – prek prilagojene komunikacije z gosti dolgo pred začetkom potovanja. (Digitalna strategija za destinacijo Dolenjska, Jager J. 2019)
Da bo pot do digitalizacije vaše turistične ponudbe še lažja vas vabimo k udeležbi na treh BREZPLAČNIH delavnicah za turistične ponudnike in ostale deležnike, ki bodo potekale v Šmarjeških Toplicah, Dolenjskih Toplicah in Novem mestu.
Delavnica: Kako zastaviti digitalni marketing v turizmu, da bo prinašal rezultate?
Kdaj: 10. september 2019, ob 16. uri
Kje: Hiša žive dediščine, Bela cerkev 6, Šmarješke Toplice
Vsebina delavnice:
Strategija prehoda iz tradicionalnega v e-poslovanje
Kaj je digitalni marketing in kako ga lahko izkoristimo v turizmu?
Zakaj potrebujemo spletno stran in kaj moramo upoštevati, da bo spletna stran učinkovita?
Optimizacija spletne strani (SEO) in pisanje prodajnih besedil.
Google oglaševanje (AdWords).
Uporaba Google Analytics.
Vsebinski marketing.
Uporaba email marketinga.
Google My Business.
Predavatelj: Marko Petrej
Delavnica: Kako učinkovito uporabljati družbena omrežja, vplivnostni marketing in video vsebine v turizmu?
Kdaj: 17. september 2019, ob 16. uri
Kje: Kulturno kongresni center Dolenjske Toplice, Sokolski trg 4, Dolenjske Toplice
Vsebina delavnice:
Učinkovita uporaba družbenih omrežij v turizmu: Facebook, Instagram, LinkedIn
Kako se strateško lotiti uporabe družbenih omrežij v turizmu?
Kako učinkovito objavljati, da dosežemo večji organski doseg in boljše rezultate?
Kako s pomočjo družbenih omrežij do novih potencialnih strank in e-mail baze?
Kako učinkovito oglaševati na družbenih omrežjih?
Video vsebine in YouTube v turizmu.
Vplivnostni marketing – kako sodelovati z vplivneži (influencerji), da bo prinašalo rezultate.
Predavatelja: Marko Petrej in Lea Petrej
Delavnica: Z novimi prijemi in priložnostmi popeljete vaš turizem do boljših rezultatov
Kdaj: 24. september 2019, ob 16. uri
Kje: Podjetniški inkubator Podbreznik, Podbreznik 15, Novo mesto
Vsebina delavnice:
Kaj je pametni turizem (smart tourism), katere prednosti prinaša in kako se ga lotiti.
Uporaba digitalnih tehnologij v turizmu (mobilne aplikacije, povezljivost sistemov, internet stvari (IoT), virtualna realnost)
Uporaba rezervacijskih sistemov (Booking.com, SnapGuest, …)
Uporaba platforme TripAdvisor
Kako najti potrebne resurse za poslovanje in inovativne pristope (finance, kadri, znanje)
Uporaba digitalnih tehnologij in marketinga skozi različne faze svoje rasti.
Kako do znanja o digitalnem marketingu in drugih tehnologijah (znotraj podjetja, zunanje sodelovanje, e-izobraževanje).
Združevanje resursov ter delitev stroškov usposabljanj med SMP-ji
Prednosti povezovanja – oblikovanje turističnih destinacij
Predavatelja: Marko Petrej in Sonja Beznik
Kotizacija na delavnici se financira iz operacije »Digitalizacija promocije in TOP turistični produkti Dolenjske«, ki se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«; prednostne naložbe: »Razvoj in izvajanje novih poslovnih modelov za MSP, zlasti v zvezi z internacionalizacijo«; specifičnega cilja: »povečanje mednarodne konkurenčnosti MSP«. Naložbo Republika Slovenija in sofinancirata Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.
PRIJAVA NA NOVICE
Želiš biti obveščen o aktualnih dogodkih, seminarjih, izobraževanjih in delavnicah?
Morda vas zanima tudi:
Promocija Dolenjske kot kulinarične destinacije z akcijo »Okusi Dolenjsko”
Okusimo Dolenjsko z vrhunskimi mojstri Promocija Dolenjske kot kulinarične destinacije z akcijo »Okusi Dolenjsko« Okusite Dolenjsko v vseh pogledih. Okusite dolenjsko gostoljubnost. Zadihajte s polnimi pljuči in se naužijte razgledov, ki vam poplačajo vaš trudi pri...
Podpis partnerskega dogovora o sodelovanju s Slovensko turistično organizacijo
Podpis partnerskega dogovora o sodelovanju s Slovensko turistično organizacijo Razvojni center Novo mesto d.o.o., kot nosilec funkcije razvoja in promocije turizma v vodilni destinaciji* Dolenjska, kot jo opredeljuje Strategija trajnostne rasti slovenskega turizma...
Trening za večjo poslovno učinkovitost storitev v turizmu
Zagotavljanje standardov kakovosti na vseh nivojih na poti do odličnosti izvajalcev storitev v turizmu.Turizem je čedalje bolj hitro rastoča in pomembnejša gospodarska panoga. Zagotavljati odličnost storitve je zahtevna in vseobsegajoča naloga vsakega izvajalca...