BREZPLAČNE ZAŠČITNE MASKE ZA SAMOZAPOSLENE IN MIKRO PODJETJA
- ciljna skupina:
- samozaposleni, ki so v PIZ vključeni na podlagi 15. člena ZPIZ-2 (podlaga zavarovanja 005)
- in mikro podjetja s sedežem v RS z 1 do vključno 4 zaposlenimi, ki se kot fizična ali pravna oseba ukvarjajo z gospodarsko dejavnostjo in so organizirana kot gospodarske družbe, samostojni podjetniki posamezniki ali zadruge
- število mask:
- za samozaposlenega ali mikro podjetje z 1 zaposlenim: 150 zaščitnih mask
- za mikro podjetje z 2 zaposlenima: 300 zaščitnih mask
- za mikro podjetje s 3 zaposelnimi: 450 zaščitnih mask
- za mikro podjetje s 4 zaposlenimi: 600 zaščitnih mask
- način prevzema: osebno, na območni obrtno-podjetniški zbornici , na območju katere je imel upravičenec na dan 24. 10. 2020 sedež podjetja
rok za prijavo: do 15. 11. 2020 oz. do razdelitve vseh razpoložljivih zaščitnih mask
več informacij: javni poziv
PRIJAVA NA NOVICE
Želiš biti obveščen o aktualnih dogodkih, seminarjih, izobraževanjih in delavnicah?
Morda vas zanima tudi:
Konferenca o izzivih in rešitvah trajnostne mobilnosti v Kopru, 23. aprila 2024
Konferenca o izzivih in rešitvah trajnostne mobilnosti v Kopru, 23. aprila 2024 Se ukvarjate s področjem trajnostne mobilnosti ali vas zanima njen napredek v Sloveniji v zadnjih letih?Vljudno vabljeni 23. aprila 2024 v Dvorano sv. Frančiška Asiškega (Koper), kjer...
Usposabljanje: HACCP sistem – varno delo s hrano in kultura varnosti hrane v luči nove zakonodaje
Usposabljanje: HACCP sistem - varno delo s hrano in kultura varnosti hrane v luči nove zakonodajeSPOT Svetovanje Jugovzhodna Slovenija, v sodelovanju z Območno obrtno-podjetniško zbornico Novo mesto vabi obrtnike in podjetnike, pri njih zaposlene delavce, MSP ter...
Zakaj izbrati obnovljeno pohištvo in računalniško opremo?
Zakaj izbrati obnovljeno pohištvo in računalniško opremo?Vabimo vas na srečanje, na katerem vam bomo partnerji projekta NovIKroG predstavili, zakaj se odločiti za obnovljeno pohištvo in računalniško opremo ter kako to storiti. Spoznali boste, katere dobre prakse...