Skrivnosti ravnanja s strankami v okolju industrije 4.0 – Kaj pričakujejo in kaj jim lahko ponudimo?
Na prvi pogled se zdi, da se industrija 4.0 tiče samo proizvodnih okolij, njen edini cilj pa je ustvarjanje pametnih tovarn. Poleg omenjenega se v povezavi z industrijo 4.0 veliko govori o nenehnih inovacijah in spremembah, povezanih z napredno tehnologijo. Tako prihaja tudi do raznih mitov in strahov, povezanih s prepričanji o nadomeščanju človeškega faktorja z avtomatiziranimi tehnološkimi rešitvami. Kako je s tem v resnici? Ko pogledamo od blizu, ugotovimo, da industrija 4.0 vpliva na vsa okolja – na države, vse vrste podjetij in organizacij, družbo kot celoto in posameznika. In čeprav je logično, da nove tehnologije spreminjajo in bodo spreminjale naravo dela na vseh področjih in v vseh poklicih, hkrati raziskave kažejo, da v okolju industrije 4.0 še vedno ali pa samo še bolj potrebujemo tudi odlične ljudi. Kdo so te ljudje?
To so ljudje, ki imajo poleg strokovnega znanja hkrati kompetence, kot so: ohranjanje čustvene stabilnosti pod pritiski, prilagodljivost in kreativnost, optimistična naravnanost, vztrajnost ter sposobnost vzpostavljanja pozitivnih in trajnih delovno-poslovnih odnosov s strankami, sodelavci, poslovnimi partnerji itd. Takšni ljudje se uspešno soočajo z naraščajočim številom (tehnoloških) novosti ter odločilno prispevajo k napredku in doseganju rezultatov podjetja/organizacije. Dobra novica je, da vse te kompetence lahko nadgrajujemo in razvijamo. Na prihajajoči delavnici se bomo posvetili vzpostavljanju pozitivnih in trajnih odnosov s strankami v različnih fazah prodajnega procesa. Tako vas vabimo, da se nam pridružite na delavnici z naslovom: Skrivnosti ravnanja s strankami v okolju industrije 4.0 – Kaj pričakujejo in kaj jim lahko ponudimo?
Vsebina delavnice
- Zakaj sem, kakršen sem? Zakaj so stranke, kakršne so?
- Kaj pričakujejo stranke od mene v okolju industrije 4.0? S čim jih bom prepričal?
- Motivi strank in ustrezne reakcije iz moje strani.
- Ravnanje s strankami ob ugovorih, očitkih, drugačnih mnenjih in reklamacijah.
Metodologija
Delavnica poteka na interaktiven in praktičen način. Uporabljajo se možganom prijazne metode v skladu s spoznanji nevroznanosti.
Cilj delavnice
Razumeti, kako z lastnim delovanjem ustvarjati pozitivne in trajne odnose s strankami ter na ta način povečati lastno uspešnost. Dobiti konkretna orodja za lažje ustvarjanje takšnih odnosov z njimi.
Kdaj in kje?
Kdaj: Četrtek, 13. 9. 2018, od 9.00. do 14.00
Kje: Podbreznik 15, 8000 Novo mesto
Kdo vodi delavnico?
Delavnico vodi Eva L. Gabrijel, trenerka in coach za razvoj osebnostnih in medosebnih kompetenc sodelavcev, vodij in podjetnikov, ki pomembno prispevajo k učinkovitemu in uspešnemu delovanju v sodobnem poslovnem okolju. Specializirana je za temo čustvenih in medosebnih kompetenc v komunikaciji, prodajnem odnosu, pogajanjih, vodenju in podpori IT projektov z vidika ljudi.
Več informacij in prijave
Vabilo na delavnico najdete tukaj.
Dogodek je brezplačen in je izveden v okviru operacije SIO-PIP-2018-19. Število mest je omejeno, zato prosimo za predhodno prijavo na e-naslov: .
PODATKI O DOGODKU:
Kdaj: 13. 9. 2018 ob 9.00
Kje: Podjetniški inkubatr Podbreznik, Podbreznik 15, 8000 Novo mesto
PRIJAVA NA DOGODEK
Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.«
PRIJAVA NA NOVICE
Želiš biti obveščen o aktualnih dogodkih, seminarjih, izobraževanjih in delavnicah?
Morda vas zanima tudi:
Delavnica INŠPEKCIJSKI NADZOR – NEZGODE PRI DELU, REŠEVANJE KONFLIKTOV NA DELOVNEM MESTU
SPOT Svetovanje Jugovzhodna Slovenija in Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, Inšpektorat RS za delo vljudno vabimo na delavnico v okviru projekta »Zagotavljanje dostojnega dela zaposlenih, zlasti varnega in zdravega delovnega okolja, z...
Brezplačno spletno predavanje: Intelektualna lastnina – osnove.
Urad RS za intelektualno lastnino v sredo, 22. februarja pripravlja brezplačno spletno predavanje z naslovom: Intelektualna lastnina – osnove. Namenjeno je vsem kreativnim in inovativnim posameznikom ter podjetjem, ki želijo izvedeti, kako lahko zavarujejo svoje...
Vabljeni na MEDNARODNO POSLOVNO SREČANJE MEET4BUSINESS MEGRA 2023
Razvojni center Novo mesto, Regionalna razvojna agencija za Podravje - Maribor / Enterprise Europe Network, Pomurski sejem d.o.o., soorganizatorji in partnerji vas VABIMO na mednarodno poslovno srečanje MEET4BUSINESS - MEGRA 2023, ki bo potekalo 9. marca 2023, v živo...