Skrivnosti ravnanja s strankami v okolju industrije 4.0 – Kaj pričakujejo in kaj jim lahko ponudimo?

Na prvi pogled se zdi, da se industrija 4.0 tiče samo proizvodnih okolij, njen edini cilj pa je ustvarjanje pametnih tovarn. Poleg omenjenega se v povezavi z industrijo 4.0 veliko govori o nenehnih inovacijah in spremembah, povezanih z napredno tehnologijo. Tako prihaja tudi do raznih mitov in strahov, povezanih s prepričanji o nadomeščanju človeškega faktorja z avtomatiziranimi tehnološkimi rešitvami. Kako je s tem v resnici? Ko pogledamo od blizu, ugotovimo, da industrija 4.0 vpliva na vsa okolja – na države, vse vrste podjetij in organizacij, družbo kot celoto in posameznika. In čeprav je logično, da nove tehnologije spreminjajo in bodo spreminjale naravo dela na vseh področjih in v vseh poklicih, hkrati raziskave kažejo, da v okolju industrije 4.0 še vedno ali pa samo še bolj potrebujemo tudi odlične ljudi. Kdo so te ljudje?

To so ljudje, ki imajo poleg strokovnega znanja hkrati kompetence, kot so: ohranjanje čustvene stabilnosti pod pritiski, prilagodljivost in kreativnost, optimistična naravnanost, vztrajnost ter sposobnost vzpostavljanja pozitivnih in trajnih delovno-poslovnih odnosov s strankami, sodelavci, poslovnimi partnerji itd. Takšni ljudje se uspešno soočajo z naraščajočim številom (tehnoloških) novosti ter odločilno prispevajo k napredku in doseganju rezultatov podjetja/organizacije. Dobra novica je, da vse te kompetence lahko nadgrajujemo in razvijamo. Na prihajajoči delavnici se bomo posvetili vzpostavljanju pozitivnih in trajnih odnosov s strankami v različnih fazah prodajnega procesa. Tako vas vabimo, da se nam pridružite na delavnici z naslovom: Skrivnosti ravnanja s strankami v okolju industrije 4.0 – Kaj pričakujejo in kaj jim lahko ponudimo?

Vsebina delavnice

  • Zakaj sem, kakršen sem? Zakaj so stranke, kakršne so?
  • Kaj pričakujejo stranke od mene v okolju industrije 4.0? S čim jih bom prepričal?
  • Motivi strank in ustrezne reakcije iz moje strani.
  • Ravnanje s strankami ob ugovorih, očitkih, drugačnih mnenjih in reklamacijah.

Metodologija

Delavnica poteka na interaktiven in praktičen način. Uporabljajo se možganom prijazne metode v skladu s spoznanji nevroznanosti.

Cilj delavnice

Razumeti, kako z lastnim delovanjem ustvarjati pozitivne in trajne odnose s strankami ter na ta način povečati lastno uspešnost. Dobiti konkretna orodja za lažje ustvarjanje takšnih odnosov z njimi.

Kdaj in kje?

Kdaj: Četrtek, 13. 9. 2018, od 9.00. do 14.00

Kje: Podbreznik 15, 8000 Novo mesto

Kdo vodi delavnico?

Delavnico vodi Eva L. Gabrijel, trenerka in coach za razvoj osebnostnih in medosebnih kompetenc sodelavcev, vodij in podjetnikov, ki pomembno prispevajo k učinkovitemu in uspešnemu delovanju v sodobnem poslovnem okolju. Specializirana je za temo čustvenih in medosebnih kompetenc v komunikaciji, prodajnem odnosu, pogajanjih, vodenju in podpori IT projektov z vidika ljudi.

Več informacij in prijave

Vabilo na delavnico najdete tukaj.

Dogodek je brezplačen in je izveden v okviru operacije SIO-PIP-2018-19. Število mest je omejeno, zato prosimo za predhodno prijavo na e-naslov: .

PODATKI O DOGODKU:

Kdaj: 13. 9. 2018 ob 9.00

Kje: Podjetniški inkubatr Podbreznik, Podbreznik 15, 8000 Novo mesto

PRIJAVA NA DOGODEK

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.«

PRIJAVA NA NOVICE

Želiš biti obveščen o aktualnih dogodkih, seminarjih, izobraževanjih in delavnicah?

Morda vas zanima tudi:

PoMP – nov podjetniški projekt za mlade po duši in po letih

PoMP – nov podjetniški projekt za mlade po duši in po letih

Odkar je Evropska komisija leta 2007 sprejela Lizbonski sporazum, so v šolski sistem začele skozi velika vrata prodirati ne le znanje, pač pa tudi kompetence. Vzporedno z Lizbonskim sporazumom so bila sprejeta tudi priporočila za osem ključnih kompetenc...

Robostar

Robostar

Fakulteta za organizacijske študije v Novem mestu je v letu 2021 skupaj s partnerji (RC Novo mesto in Čarunalnik) uspešno pridobila projekt z naslovom »Roboti med nami« na pozivu LAS DBK ESRR.Tekom projekta bomo partnerji razvili nov podjetniški model s področja...

Brezplačna spletna delavnica: Snemanje in montaža promo videa

Brezplačna spletna delavnica: Snemanje in montaža promo videa

V sklopu projekta SPOT Svetovanje JV Slovenija vabimo na brezplačno spletno delavnico: Snemanje in montaža promo videaKdaj in kje:  v sredo, 1. junij 2022, od 9.00 do 12.00 ure, ON LINE. Komu je namenjena: podjetjem, podjetnikom in potencialnim podjetnikom iz JV...

Razvojni center Novo mesto d.o.o.

Podbreznik 15
SI-8000 Novo mesto

Do 20. 9. 2018 je naš poštni naslov še vedno Ljubljanska cesta 26, 8000 Novo mesto.

Delovni čas

Vsak delovnik od 7.00 do 15.00

Pin It on Pinterest

Share This