Delavnica: Industrija 4.0: Kaj so APS rešitve v tem okviru?

Glavni namen vse bolj dinamičnega in vitkega okolja industrije 4.0 je povezovanje realnega ter virtualnega sveta. V takšnem okolju so eno ključnih orodij za podporo poslovanja, digitalizacijo in modeliranje APS (Advanced Planning and Scheduling) rešitve.

Čeprav so se APS rešitve kot operativna podpora planiranja in razporejanja operacij pojavile že pred tremi desetletji, so šele danes okoliščine dovolj zrele, da jih lahko podjetja izkoristijo v polni meri. S pomočjo APS rešitev proizvodna podjetja skrajšujejo čase dostav, zmanjšujejo zaloge in krajšajo pretočne čase. Podjetja, ki uporabljajo APS rešitve, so tudi bolj organizirana, dosegajo višjo produktivnost in uspešno obvladujejo vedno večji obseg povpraševanja.

Vabljeni na delavnico, kjer vam bomo predstavili APS rešitve v okviru industrije 4.0.

Vsebina delavnice:

  • Industrija 4.0 in APS
  • APS rešitve? Kaj je to?
  • Zakaj se podjetja odločajo za implementacijo APS rešitev?
  • Demonstracije na živih sistemih SIMATIC IT Preactor
  • Kako uspešno implementirati APS rešitve?
  • Uvajanje APS rešitev z vidika uporabnikov

Kdaj?

Četrtek, 14.11.2019, od 9.00 do 13.30

Kje?

Podjetniški inkubator Podbreznik, v prostorih Lean Scheduling Europe (LSE).

Komu je trening namenjen?

Mladim podjetnikom in start-upom, ki se šele spoznavajo s podjetniškimi pogajanji. Izkušenim podjetnikom, ki bi radi pogajalske veščine nadgradili. Vsem tistim, ki se želite bolj učinkovito pogajati.

Izvedba:

Ekipa sodelavcev iz Lean Scheduling (www.lean-scheduling.eu), specializirana za projekte prenove in informatizacije poslovnih procesov z uvedbo APS rešitev.

Prijave in dodatne informacije:

Delavnica je za udeležence brezplačna. * Obvezna je predhodna prijava preko spletnega obrazca.

Za dodatne informacije se lahko obrnete na izvajalko delavnice Evo L. Gabrijel (.)

*Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.«

 

PRIJAVA NA NOVICE

Želiš biti obveščen o aktualnih dogodkih, seminarjih, izobraževanjih in delavnicah?

Morda vas zanima tudi:

Zakaj izbrati obnovljeno pohištvo in računalniško opremo?

Zakaj izbrati obnovljeno pohištvo in računalniško opremo?

Zakaj izbrati obnovljeno pohištvo in računalniško opremo?Vabimo vas na srečanje, na katerem vam bomo partnerji projekta NovIKroG predstavili, zakaj se odločiti za obnovljeno pohištvo in računalniško opremo ter kako to storiti. Spoznali boste, katere dobre prakse...

Razvojni center Novo mesto d.o.o.

Podbreznik 15
SI-8000 Novo mesto

 

Javne informacije in CGP

CGP katalog najdete tukaj.

Logotipe najdete tukaj.

Katalog informacij javnega značaja najdete tukaj.

 

Delovni čas

Vsak delovnik od 7.00 do 15.00

Spremljajte nas na Facebook-u.

Pin It on Pinterest

Share This