Delavnica KONKURENČNA PREDNOST: MOČNA BLAGOVNA ZNAMKA in ogled primera dobre prakse DESTILARNA IN ČOKOLADNICA BERRYSHKA
Dogodek bo potekal v sredo, 4. decembra 2019
v prostorih Destilarne in čokoladnice Berryshka, Obrh 17a, Dolenjske Toplice.
PROGRAM:
8.45 – 9.00 Zbiranje in registracija udeležencev
9.00 – 11.00 Delavnica Konkurenčna prednost: močna blagovna znamka/ mag. Dejan Šraml
11.00 – 13.00 Predstavitev Destilarne in čokoladnice BERRYSHKA/ g. Samo Kenda
- predstavitev zgodbe BERRYSHKA s poudarkom na gradnji blagovne znamke
- ogled destilarne in čokoladnice
- degustacija odličnih izdelkov BERRYSHKA
od 13.00 – Pogostitev in mreženje
Udeležba na dogodku je za vse udeležence brezplačna. Zaradi omejenega števila mest je prijava obvezna. Prijave sprejemamo najkasneje do ponedeljka, 2. 12. 2019, oz. do zasedbe prostih mest, na telefonsko številko 040 197 264 ali preko elektronske pošte: .
Lepo vabljeni.
Delavnica KONKURENČNA PREDNOST: MOČNA BLAGOVNA ZNAMKA
Vsebina delavnice:
- Razumevanje in pomembnost blagovnih znamk v podjetništvu.
- Njen vidni del – logotip, slogan, ime… in nevidni del – vrednote, poslanstvo, vizija, osebnost, edinstvena zgodba…
- Dojemanje blagovne znamke vaših kupcev. Graditi identiteto, kakovost, zvestobo in premoženje v njihovih očeh – opazujmo in prisluhnimo jim!
- Orodja za uspešno uvajanje, vzdrževanje in komuniciranje blagovne znamke.
- Razvoj blagovne znamke z uporabo vitkega pristopa.
- Zaposleni so ambasadorji ugleda podjetja.
- Konkretne rešitve za vaše podjetje.
Predavatelj: mag. Dejan Šraml
- direktor Območne obrtno-podjetniške zbornice Logatec
- zunanji predavatelj IBS Mednarodne poslovne šole Ljubljana
- področja delovanja: podjetniško in poslovno svetovanje, marketing, turizem, blagovne znamke, spletna družbena omrežja, HRM, start-up, nepridobitni management, odnosi z javnostmi, EU projekti.
- reference na področju blagovnih znamk: izvedenih 15 delavnic s skupno več kot 400 slušatelji po vsej Sloveniji (OOZ Nova Gorica, OOZ Kranj, OOZ Ljubljana Vič, OOZ Grosuplje…, Fakulteta za management Univerze na Primorskem, Fakulteta za turistične študije – Turistica Univerze na Primorskem…)
O destilarni in čokoladnici ter blagovni znamki BERRYSHKA
Destilarna in čokoladnica Berryshka je last družinskega podjetja Topp d.o.o. iz Šentvida pri Stični. Pred tremi desetletji je oče Jože Kenda v dolenjski destilarni iz prejšnjega stoletja v kraju Obrh pri Dolenjskih Toplicah pričel z izdelavo eteričnih olj. A ker so eterična olja sezonski posel, so iskali možnosti za novo ponudbo. Priložnost so našli v žagnjekuhi in sadnih likerjih, kasneje so začeli še uspešno zgodbo o čokoladi.
Danes v poletnem času v destilarni nastajajo eterična olja, v zimskem času pa več vrst alkoholnih pijač, od likerjev do brinovega žganja, ki jih skupaj z ročno narejenimi čokoladnimi pralineji iz lastne čokoladnice tržijo pod blagovno znamko Berryshka. Prisegajo na ročno delo, mojstrski in unikaten postopek destiliranja na podlagi večletnih preizkušanj, lastne recepture, lasten izvir vode ter najkakovostnejše naravne sestavine – sadeže in zelišča iz okoliških gozdov Kočevskega Roga.
Vsi izdelki blagovne znamke Berryshka se odlikujejo z najvišjo mednarodno priznano kakovostjo, s skrbno izbranimi, naravnimi in žametnimi okusi, z nizko vsebnostjo sladkorjev, brez dodanih umetnih barvil in aditivov. Sledijo najnovejšim trendom na področju žganih pijač, likerjev in čokolad in odkrivajo vedno nove okuse.
Slovenska blagovna znamka Berryshka, ki jo družina Kenda uspešno trži tako doma kot na tujem, je večkratni dobitnik mednarodnih priznanj za vrhunsko kakovost.
PRIJAVA NA NOVICE
Želiš biti obveščen o aktualnih dogodkih, seminarjih, izobraževanjih in delavnicah?
Morda vas zanima tudi:
RAZPRAVA O CELOVITEM UPRAVLJANJU DOLINE REKE KOLPE
Na okrogli mizi, ki je potekala 27. oktobra v Črnomlju, je bilo predstavljenih 8 prispevkov na temo razvoja prostora ob reki Kolpi s strani regionalne razvojne agencije, obkolpskih občin, treh ustanov za varstvo naravne in kulturne dediščine ter kmetijstva. Ker gre za...
Brezplačno usposabljanje: 10 VEŠČIN DOBREGA VODJE
SPOT Svetovanje Jugovzhodna Slovenija vabi na brezplačno usposabljanje10 VEŠČIN DOBREGA VODJE: kako se preleviti iz podjetnika/menedžerja v vodjo in pripraviti ekipo na negotovo prihodnostNovi časi zahtevajo nove pristope pri vodenju ljudi. V kontekstu velikih...
Poziv socialnim podjetjem k sodelovanju pri pripravi uredbe o družbenih učinkih
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo je na spletnih straneh objavilo vabilo socialnim podjetjem, ki bodo predvidoma v letu 2024 morala začeti z obveznim poročanjem o družbenih učinkih svojega delovanja, k javni razpravi o predlogu modela za merjenje...