Delavnica: Kvalitativna analiza podatkov s programom ATLAS.ti
Razvojni center Novo mesto v sodelovanju z Uporabno statistiko vabi na delavnico Kvalitativna analiza podatkov s programom ATLAS.ti.
Intervjuji so čedalje pogostejša metoda zbiranja informacij pri razvoju podjetniških idej, poslovnih priložnosti, tržnih niš ali izvajanju tržnih in marketinških raziskav. Podjetniki jih izvajajo s kupci, dobavitelji, poslovnimi partnerji, v sorodnih organizacijah, lahko pa tudi med konkurenti. Naslednji pomemben korak je, kako tako zbrane informacije analizirati in interpretirati ter jih pretvoriti v učinkovite informacije za odločanje o razvoju produkta ali storitve.
O delavnici
Na delavnici bomo predstavili enega izmed učinkovitih orodij za kvalitativno obdelavo podatkov – ATLAS.ti. Uporabimo lahko podatke, ki jih pridobimo z intervjuji, fokusnimi skupinami, v revijah, knjigah, televizijskih oddajah, filmih, govornih oddajah, z opazovanjem na terenu, terenskimi zapiski, itd. Najpogosteje za obdelavo uporabljamo kodiranje in grafično predstavitev rezultatov (model raziskave). Delavnica je zasnovana tako, da udeleženci na konkretnem primeru naredijo analizo intervjujev: od urejanja podatkov, kodiranja, izvajanja poizvedb in analiz, do potrjevanja raziskovalnih vprašanj in izgradnje modela raziskave.
Delavnica je namenjena podjetnikom in posameznikom, ki lahko z kvalitativno analizo podatkov pridejo do pomembnih informacij za nadaljnjo odločanje. Udeleženi dobijo znanje, kako z intervjuji zbrane podatke obdelati, da pridejo do rezultata, katerega je mogoče uporabiti na področju podjetništva, študija, raziskovanja ali vsakdanjega profesionalnega dela.
Kdaj in kje
KDAJ: 20. 3. 2019; 9.00 – 15.00.
KJE: Podjetniški inkubator Podbreznik (Podbreznik 15, SI-8000 Novo mesto).
Komu je delavnica namenjena?
- inovativnim potencialnim posameznikom, ki jih zanimajo tehnološki trendi (inovativni podjetniki, dijaki, študenti, pedagoški delavci, raziskovalci),
- novim in obstoječim podjetjem, ki se spogledujejo z vstopom na trg interneta stvari,
- hitro rastočim podjetjem, ki se spoprijemajo s težavami, ki jih prinašajo nove tehnologije interneta stvari.
Program delavnice
PROGRAM:
- Uvod v analizo kvalitativnih podatkov
- Delovno okolje ATLAS.ti
- Organizacija projekta analize kvalitativnih podatkov
- Podatkovne datoteke (Word, PDF, audio, video)
- Dokumenti, navedki, kode in opombe
- Kodiranje besedil, slik, zvoka in filmov
- Skupine (primarni dokumenti, kode, opombe)
- Orodja za poizvedbe in analize kvalitativnih podatkov
- Model raziskave in grafična predstavitev rezultatov (mreže)
- Zasnova poročila (strokovni/znanstveni članek)
- Mreženje in iskanje poslovnih priložnosti med udeleženci.
Delavnico bo vodil doc dr. Franc Brcar, samostojni podjetnik, ki se ukvarja z:
- predavanji na več fakultetah in visokih šolah,
- individualnim svetovanjem iz raziskovalnih metodologij,
- organizacijo delavnic iz raziskovalnih metodologij (ATLAS.ti, R, SPSS, SAS, LISREL).
Predpogoj
Udeleženci na delavnico prinesejo prenosni računalnik z nameščeno programsko opremo. Navodila za namestitev bodo posredovana pred pričetkom delavnice.
Cena in prijava
Delavnica je brezplačna.* (Običajna vrednost delavnice je sicer 110 EUR z DDV na udeleženca).
Delavnica ima omejeno število mest. Prosimo za obvezno predhodno prijavo na povezavi PRIJAVA. Vaša udeležba velja samo v kolikor prejmete našo potrditveno e-pošto.
Vsa razpoložljiva mesta za delavnico so zasedena. Za dodatne termine delavnic se obrnite na predavatelja na e-naslov:
Dodatne informacije
PODATKI O DOGODKU:
Kdaj: 20. 3. 2019; 9.00 – 15.00
Kje: Podjetniški inkubator Podbreznik (Podbreznik 15, SI-8000 Novo mesto).
*Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.«
PRIJAVA NA NOVICE
Želiš biti obveščen o aktualnih dogodkih, seminarjih, izobraževanjih in delavnicah?
Morda vas zanima tudi:
Startup marketing
Osnovni namen »Startup Marketinga« oz. Growth Hackinga« je čim hitrejše doseganje uporabnikov preko nekonvencionalnih kanalov. Za razliko od klasičnega marketinga, ki običajno preusmerja uporabnikovo pozornost (npr. z oglasi), »Startup Marketing« oz. Growth Hacking...
Seminar DNK kupca
Seminar: DNK kupca danes in v naslednjih petih letih. Kako mu prodati?