V današnjem času nas z vseh strani napadajo različna sporočila. Marketing z vso silo išče svoje stranke, da jih prepriča in pridobi na svojo stran. Ali je dovolj, da nekaj samo objavimo? Kako naj pristopimo do naših ciljnih skupin, da bomo kot podjetniki uspešni pri trženju?

Z nami bo Franci Bačar iz podjetja Goodish Agency, strokovnjak s področja spletne analitike in digitalnega marketinga ter top rated izvajalec na platformi Upwork. Spoznali bomo kaj vse potrebujemo in na kak način moramo komunicirati s strankami, da bi izvajali uspešne marketinške aktivnosti. Delavnica nas bo spoznala s konverzijsko formulo, sedmimi principi prepričevanja (Cialdini), hevristično analizo, zajemom podatkov in design eksperimenti. Delavnica je namenjena potencialnim in startup podjetnikov ter drugim, ki želijo tovrstno znanje.

KJE: Podjetniški inkubator Podbreznik

KDAJ: Sreda, 15. 9. 2021, 17.30 – 20.30

PREDAVATELJ: Franci Bačar

Cena in prijava: Delavnica je izvedena v okviru operacije SIO-PIP-2020-22 in je brezplačna.

Število mest na delavnicah je omejeno. Obvezna je predhodna PRIJAVA. Potrditveno e-pošto prejmete najkasneje 24ur pred dogodkom. Več informacij na:

*Operacijo SIO-PIP-2020-22 sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast«.

Pin It on Pinterest

Share This