Delavnica o digitalnem marketing je namenjena vsem, ki želijo razumeti, kako začeti z digitalnim marketingom in ga končno obrniti v svoj prid. Primerna je za vse, ki že oglašujejo ali se želijo tega lotiti bolj strateško in učinkovito.

Na delavnico vabljeni startupi, potencialni podjetniki, raziskovalci in širša zainteresirana javnost.

Delavnica je umeščena v program pospeševalnega programa Zlata šapa, ki ga izvaja Podjetniški inkubator Kočevje.

Zaradi širine zajetih tem in z namenom da vsebina doseže svojo učinkovitost, bo delavnica izvedena v dveh delih.

 

  1. del – 7. 5. 2025 – 12.00 – 15.00 / Podjetniški inkubator Kočevje

Digitalni marketing za podjetnike: Kako izstopati v digitalni džungli?

Vsebina:

  • Pregled ključnih kanalov (Google, Facebook, Instagram, e-mail)
  • Kako postaviti cilje in izmeriti rezultate
  • Primeri uspešnih strategij in vsebin
  • Pogoste napake in kako se jim izogniti → Praktičen, razumljiv uvod v digitalni svet, idealen za podjetnike in začetnike.

Program:

– 12.00 – 14.00 – Predavanje

– 14.00 – 15.00 – Vprašanja in odgovori / Mreženje udeležencev in iskanje skupnih priložnosti

 

  1. del – 7. 5. 2025 – 12.00 – 15.00 / Podjetniški inkubator Kočevje

Oglasi na družbenih omrežjih: od strategije do konverzij

Vsebina:

  • Kako nastaviti učinkovite kampanje (Facebook, Instagram, TikTok)
  • Ciljanje pravih občinstev, pisanje oglasov, analiza rezultatov
  • Primeri iz prakse in konkretni napotki

Program:

– 12.00 – 14.00 – Predavanje

– 14.00 – 15.00 – Vprašanja in odgovori / Mreženje udeležencev in iskanje skupnih priložnosti

 

KRAJ: v živo na Podjetniškem inkubatorju Kočevje (Novomeška cesta 16 , 1330 Kočevje)

Prijave na dogodek so obvezne.

PRIJAVA 1. DEL_7.5.2025

PRIJAVA 2. DEL_14.5.2025

Več informacij : Polona Šterk, , 051-315-664

 

O predavateljici

Katarina Bevc, vodja digitalne agencije U3P, ima večletne izkušnje s snovanjem digitalnih strategij, vodenjem oglaševalskih kampanj in izobraževanjem podjetij, ekip in posameznikov. Znana je po praktičnem in neposrednem pristopu, kjer teorijo povezuje s konkretnimi primeri.

»Aktivnost se izvaja v okviru JR Start-up konzorcij in jo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija, in sicer iz Evropskega sklada za regionalni razvoj« v okviru Programa evropske kohezijske politike v obdobju od 2021 do 2027.«

Pin It on Pinterest

Share This