- Ta dogodek je potekel.
Uporaba analiz za podatkovno argumentiran marketing
17.02.2022 | 17:00 - 20:00
Delavnica, ki je pred nami bo zajemala naslednja področja:
- Podtakovni model
- Kaj in kdaj je v mladem podjetju sploh smiselno meriti? Kako kombiniramo
podatke z uporabniškim feedbackom. - Monitoring marketinških kampanj z orodjem Data studio
Razlika med podatkom in insightom. Lastnosti dobrega in uporabnega
dashboarda. - Segmentiranje uporabnikov na podlagi podatkov (RFM analiza)
Case study segmentacije uporabnikov na podlagi RFM analize in marketinške
strategije, ki se je razvila na podlagi le te.
Datum: 17.2.2022 od 17:00 do 20:00
Ciljna skupina: Potencialni podjetniki, Startup podjetniki, ostali
Več informacij na marko.vukobrat@rc-nm.si.
*Operacijo SIO-PIP-2020-22 sofinancira Republika Slovenija v okviru Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo«.