Loading Dogodki

« Vsi Dogodki

  • Ta dogodek je potekel.

Uporaba analiz za podatkovno argumentiran marketing

17.02.2022 | 17:00 - 20:00

Delavnica, ki je pred nami bo zajemala naslednja področja:

  • Podtakovni model
  • Kaj in kdaj je v mladem podjetju sploh smiselno meriti? Kako kombiniramo
    podatke z uporabniškim feedbackom.
  • Monitoring marketinških kampanj z orodjem Data studio
    Razlika med podatkom in insightom. Lastnosti dobrega in uporabnega
    dashboarda.
  • Segmentiranje uporabnikov na podlagi podatkov (RFM analiza)
    Case study segmentacije uporabnikov na podlagi RFM analize in marketinške
    strategije, ki se je razvila na podlagi le te.

Datum: 17.2.2022 od 17:00 do 20:00

Ciljna skupina: Potencialni podjetniki, Startup podjetniki, ostali

Več informacij na marko.vukobrat@rc-nm.si.

*Operacijo SIO-PIP-2020-22 sofinancira Republika Slovenija v okviru Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo«.

Podrobnosti

Date:
17.02.2022
Time:
17:00 - 20:00

Pin It on Pinterest

Share This