Vabljeni na turistični hackathon

Kdaj in kje?

Kdaj: 23. in 24. november 2018

Kje: Podjetniški inkubator Podbreznik, Podbreznik 15, Novo mesto

Kdo in zakaj?

K sodelovanju vabimo posameznike, podjetja, organizacije, društva, ki želite ob pomoči mentorjev razviti svojo turistično podjetniško idejo do realizacije. Seveda ni nujno, da se s turizmom že ukvarjate. Morda boste ravno skozi dvodnevno druženje s turističnimi delavci in strokovnjaki, podjetniškimi in startup mentorji odkrili nove priložnosti in vaše mesto v raznolikem in konkurenčnem svetu turizma.

Kaj?

Tema prvega dolenjskega turističnega hackathona je oblikovanje “Inovativnega turističnega produkta Dolenjske z višjo dodano vrednostjo”.

Turistični produkt je splet storitev oz. delnih proizvodov namenjenih gostom, je tržno zanimiv, ima svojo prodajno ceno in izvajalca. Inovativnost in višja dodana vrednost se lahko kažeta v izvirnosti ponudbe, lokaciji, personalizaciji, individualnemu pristopu gostu, butičnosti…

Kaj je hackathon?

Hackathon je dinamičen in moderiran dogodek, kjer ekipe pod mentorstvom v sproščenem duhu iščejo rešitev za isti problem. Ekipe nato na kratko predstavijo idejo pred komisijo.

Nagrade

Vsi udeleženci prejmejo praktične nagrade. Nagrada za zmagovalno ekipo je individualno mentorstvo ekipe pri razvoju njihove ideje do realizacije v vrednosti 2.100,00 EUR. Nagrada ni prenosljiva na drugo osebo in je ni možno izplačati v denarju.

Program dogodka

Petek, 23. november 2018

8:00 – 8:30        Registracija udeležencev

8:30 – 9:00        Jutranje spoznavanje ob kavi in pecivu

9:00 – 10:00      Uvodni pozdrav organiztorja, predstavitev mentorjev, uvod moderatorja, predstavitev poteka hackathona  

10:00 – 13:00    Razdelitev v skupine, delo v skupinah z mentorji

13:00 – 14:00    Kosilo

16:00 – 16:15    Odmor za kavo

16:15 – 19:00    Delo v skupinah

Sobota, 24. november 2018

8:00 – 8:30        Registracija udeležencev

8:30 – 9:00        Jutranje druženje ob kavi in pecivu

9:00 – 13:00      Delo v skupinah z mentorji, priprava pitchev (predstavitev)

13:00 – 14:00    Kosilo

14:00  – 15:30   Pitchi skupin (predstavitve komisiji)

15:30 – 16:00    Odmor za kavo, zasedanje komisjije      

16:00 – 17:00    Komentarji komisje, razglasitev zmagovalca, podelitev nagrad

Mentorji

  • Nataša Hočevar prisega na ustvarjanje izven okvirjev, trajnostni razvoj in uporabo novih tehnologij. Spodbuja povezovanje partnerjev z različnih področij delovanja, saj verjame, da lahko le z združevanjem znanj pridemo do prebojnih rešitev. Kot vodja sektorja za raziskave, razvoj in inovacije na Slovenski turistični organizaciji si prizadeva za skupni cilj slovenskega turizma – dvig dodane vrednosti in prilivov iz izvoza potovanj.
  • Žiga Novak je strokovnjak za moderiranje participativnih procesov, uporabo metodo igre za izobraževanje, voditelj strokovnih delavnic na področju razvoja ekip in posameznikov, trener kreativnega razmišljanja, podjetnik in svetovalec v turizmu. Na področju inovativnega turizma in organizacije dogodkov je aktiven 12 let. Zadnjih 5 let gradi izobraževalno in prireditveno središče Orehov gaj v Ljubljani, ki je preraslo v poslovno skupino, ki vsebuje več lokacij, lasten catering, team building agencijo, escape room in druge projekte.
  • Andrej Šumer je strokovnjak za svetovanje v turizmu, izboljšanje poslovanja v turizmu za turistične ponudnike, strateški management v turizmu na nivoju destinacij, občin in ponudnikov. Njegova ključna prednost je izrazita usmerjenost za terensko delo v turizmu.

Kotizacija

Kotizacija na posameznega člana znaša 212,00 EUR. Prijavo je potrebno opraviti kot posameznik, v kolikor pa ste član že vnaprej dogovorjene ekipe, navedite ime ekipe. V primeru, da ob prijavi svoje skupine še nimate, bo komisija sestavila ekipo na podlagi profila udeležencev. Prijava na hackathon je zaključena ob plačani kotizaciji. V primeru, da se dogodka ne boste mogli udeležiti je potrebno na potrditveni e-naslov sporočiti odjavo vsaj 5 dni pred dogodkom. V nasprotnem primeru se kotizacija zadrži.

Brezplačna kotizacija? 

Namenjena je za posameznike, podjetja, organizacije s sedežem oz. stalnim prebivališčem v spodaj navedenih občinah. Število mest je omejeno in je odvisno od razpoložljivih sredstev namenjenih s strani posamezne občine. V kolikor ste upravičeni do brezplačne kotizacije, ob registraciji poravnate zgolj  1/4 zneska kotizacije. Plačani znesek vam po zaključenem dogodku vrnemo na TRR s katerega je bilo prejeto plačilo. V primeru, da se udeleženec oz. ne odjavi vsaj 5 dni pred dogodkom, se znesek zadrži.

Občine, ki sofinancirajo kotizacijo v programih Razvoj idej in vključevanje v PIPIzobraževanje ter Razvoj turisitčnih programovMirna, Mirna Peč, Mokronog – Trebeno, Straža, Šentjernej, Šentrupert, Škocjan, Šmarješke Toplice, Dolenjske Toplice in Žužemberk.

Pogoji sodelovanja

S prijavo na dogodek se strinjate s pogoji sodelovanja in dovoljujete uporabo vpisanih podatkov (e-naslov) za obveščanje v vzezi z dogodkom. Na dogodku bodo udeleženci lahko fotografirani. S prijavo na javni dogodek soglašate z javno objavo fotografij na spletnih straneh www.rc-nm.siwww.visitdolenjska.eu in družbenih omrežjih Facebook in Instagram Podjetniškega inkubatrorja Podbreznik, VisitDolenjska in Razvojnega centra Novo mesto ter drugih elektronskih in tiskanih medijih.

PODATKI O DOGODKU:

Kdaj: 23. in 24. november 2018

Kje: Podjetniški inkubator Podbreznik, Podbreznik 15, Novo mesto

PRIJAVA NA DOGODEK

PRIJAVA NA NOVICE

Želiš biti obveščen o aktualnih dogodkih, seminarjih, izobraževanjih in delavnicah?

Morda vas zanima tudi:

Dolenjska se je z vini predstavila na praškem gradu

Dolenjska se je z vini predstavila na praškem gradu

Dolenjska se je z vini predstavila na praškem gradu Praga, 10., 11. september 2022 | Razvojni center Novo mesto se je na pobudo Mestne občine Novo mesto in Dolenjskega muzeja odzval prijaznemu vabilu Veleposlaništva Republike Slovenije v Pragi ter predstavništva...

Razvojni center Novo mesto d.o.o.

Podbreznik 15
SI-8000 Novo mesto

 

Javne informacije in CGP

CGP katalog najdete tukaj.

Logotipe najdete tukaj.

Katalog informacij javnega značaja najdete tukaj.

 

Delovni čas

Vsak delovnik od 7.00 do 15.00

Spremljajte nas na Facebook-u.

Pin It on Pinterest

Share This