Dolenjski turistični ponudniki na strokovni ekskurziji na Južni Tirolski

Razvojni center Novo mesto d.o.o. je v okviru projekta »Digitalizacija promocije in TOP turistični produkti Dolenjske«, ki ga koordinira v partnerstvu z Občinama Dolenjske Toplice, Šmarješke Toplice, Zavodom Novo mesto ter Termami Krka d.o.o., 7. in 8. maja 2019 izvedla strokovno ekskurzijo z ogledom dobrih praks 5-zvezdičnih doživetij na Južnem Tirolskem. Ekskurzije so se udeležili dolenjski turistični ponudniki, ki se bodo ali so se že vključili v 5-zvezdične turistične produkte Dolenjske.

Južna Tirolska s prestolnico Bolzano je primer destinacije, ki s kreativnim in kakovostnim pristopom k razvoju ponudbe ter trženju turističnih in s turizmom povezanih storitev privablja goste z višjo kupno močjo.

Udeleženci so obiskali sedež organizacije IDM Südtirol (Inovation Development Marketing), ki skrbi za razvoj, kakovost in marketing krovne znamke Südtirol. Premium ponudba destinacije temelji na podrobnostih, ki jih vpletajo v doživetja za družine oz. individualne goste na turističnih kmetijah. Kakovost ponudbe pa je v primerjavi s podobno kategoriziranimi nastanitvami v mestu ali drugih krajih po državi na bistveno višjem nivoju, za kar se dnevno trudijo in tudi redno spremljajo.

Predstavitvi je sledil ogled Bio turistične kmetije St. Quirinus, ki pod okriljem znamke Südtirol svojim gostom nudi udobje ter nepozabno doživetje sredi vinogradov v devetih nadstandardnih sobah in apartmajih. Ponašajo pa se tudi s svojo znamko biološko pridelanih vin.

Roter Hahn ali rdeči petelin je znamka, s katero so se udeleženci ekskurzije naslednji dan podrobneje seznanili na sedežu Kmetijske zveze Južne Tirolske. Združenje skrbi za razvoj kakovosti ponudbe turističnih kmetij, ki na destinaciji predstavljajo več ko 60% delež vseh nastanitev. Znamka je bila s strani zveze ustanovljena leta 1998 in združuje preko 1600 kmetij, ki nudijo kakovostne počitniške kapacitete, gostišča in »pušlšanke«, ter kmetijske proizvode in rokodelske izdelke.

Ekskurzija je bila sklenjena z obiskom samostana Novacella, ki s svojimi 100 zaposlenimi skrbi za eno najstarejših aktivnih vinskih kleti na svetu, vinsko klet Abbazia di Novacella.

Zavedamo se, da so za prenos videnih praks v naša lokalna okolja potrebne sistemske spremembe. Vsekakor pa so način razmišljanja in razumevanje zaznavanja gostov, pristopi k razvoju kakovosti in podrobnosti, ki vplivajo na personalizacijo ponudbe področja, na katerih lahko tako posamezni ponudniki kot podporno okolje skupaj naredimo korak naprej.

Utrinki z dogodka:

PRIJAVA NA NOVICE

Želiš biti obveščen o aktualnih dogodkih, seminarjih, izobraževanjih in delavnicah?

Morda vas zanima tudi:

Regija bogatejša za 28 novih vodnikov

Regija bogatejša za 28 novih vodnikov

Izjava za javnost: Regija je bogatejša za 28 novih vodnikov V torek, 11. 7. 2017 je na Podjetniškem inkubatorju Podbreznik potekala podelitev potrdil o opravljenem izobraževanju za turistične vodnike Dolenjske. Tečaj se je pod okriljem Razvojnega centra NM v...

Strokovna ekskurzija z ogledom dobrih praks

Strokovna ekskurzija z ogledom dobrih praks

Strokovna ekskurzija z ogledom dobrih praks (Bale, 13. 6. 2017) Bale, kot ena izmed manjših občin v Istrski županji predstavljajo izjemen primer dobre prakse razvoja lokalnega turizma po principu "Go local" z vsemi prvinami razpršenega hotela. Ker smo želeli to zgodbo...

2. Odprti forum inovativnega turizma

2. Odprti forum inovativnega turizma

Vabljeni na 2. Odprti forum inovativnega turizma, kjer bosta gosta foruma g. Peter Misja, predsednik turistične zveze Slovenija in g. Franci Bratkovič, direktor Razvojnega centra Novo mesto d.o.o. Namen 2. Odprti forum inovativnega turizma je predstaviti vsebino z...

Razvojni center Novo mesto d.o.o.

Podbreznik 15
SI-8000 Novo mesto

 

Javne informacije in CGP

CGP katalog najdete tukaj.

Logotipe najdete tukaj.

Katalog informacij javnega značaja najdete tukaj.

 

Delovni čas

Vsak delovnik od 7.00 do 15.00

Spremljajte nas na Facebook-u.

Pin It on Pinterest

Share This