Dolenjski turistični ponudniki na strokovni ekskurziji na Južni Tirolski
Razvojni center Novo mesto d.o.o. je v okviru projekta »Digitalizacija promocije in TOP turistični produkti Dolenjske«, ki ga koordinira v partnerstvu z Občinama Dolenjske Toplice, Šmarješke Toplice, Zavodom Novo mesto ter Termami Krka d.o.o., 7. in 8. maja 2019 izvedla strokovno ekskurzijo z ogledom dobrih praks 5-zvezdičnih doživetij na Južnem Tirolskem. Ekskurzije so se udeležili dolenjski turistični ponudniki, ki se bodo ali so se že vključili v 5-zvezdične turistične produkte Dolenjske.
Južna Tirolska s prestolnico Bolzano je primer destinacije, ki s kreativnim in kakovostnim pristopom k razvoju ponudbe ter trženju turističnih in s turizmom povezanih storitev privablja goste z višjo kupno močjo.
Udeleženci so obiskali sedež organizacije IDM Südtirol (Inovation Development Marketing), ki skrbi za razvoj, kakovost in marketing krovne znamke Südtirol. Premium ponudba destinacije temelji na podrobnostih, ki jih vpletajo v doživetja za družine oz. individualne goste na turističnih kmetijah. Kakovost ponudbe pa je v primerjavi s podobno kategoriziranimi nastanitvami v mestu ali drugih krajih po državi na bistveno višjem nivoju, za kar se dnevno trudijo in tudi redno spremljajo.
Predstavitvi je sledil ogled Bio turistične kmetije St. Quirinus, ki pod okriljem znamke Südtirol svojim gostom nudi udobje ter nepozabno doživetje sredi vinogradov v devetih nadstandardnih sobah in apartmajih. Ponašajo pa se tudi s svojo znamko biološko pridelanih vin.
Roter Hahn ali rdeči petelin je znamka, s katero so se udeleženci ekskurzije naslednji dan podrobneje seznanili na sedežu Kmetijske zveze Južne Tirolske. Združenje skrbi za razvoj kakovosti ponudbe turističnih kmetij, ki na destinaciji predstavljajo več ko 60% delež vseh nastanitev. Znamka je bila s strani zveze ustanovljena leta 1998 in združuje preko 1600 kmetij, ki nudijo kakovostne počitniške kapacitete, gostišča in »pušlšanke«, ter kmetijske proizvode in rokodelske izdelke.
Ekskurzija je bila sklenjena z obiskom samostana Novacella, ki s svojimi 100 zaposlenimi skrbi za eno najstarejših aktivnih vinskih kleti na svetu, vinsko klet Abbazia di Novacella.
Zavedamo se, da so za prenos videnih praks v naša lokalna okolja potrebne sistemske spremembe. Vsekakor pa so način razmišljanja in razumevanje zaznavanja gostov, pristopi k razvoju kakovosti in podrobnosti, ki vplivajo na personalizacijo ponudbe področja, na katerih lahko tako posamezni ponudniki kot podporno okolje skupaj naredimo korak naprej.
PRIJAVA NA NOVICE
Želiš biti obveščen o aktualnih dogodkih, seminarjih, izobraževanjih in delavnicah?
Morda vas zanima tudi:
Strategija trajnostne rasti turizma
Sestanek na temo priprave predlogov Strategije trajnostne rasti slovenskega turizma 2017 – 2021 Na 10. seji razvojnega sveta regije JV Slovenija dne, 15. 12. 2016 je bil sprejet sklep št. 8/10 o skupnem pristopu regije JV Slovenija k pripravi predlogov in...
Destinacijski katalog 2017
V pripravi je letošnja izdaja destinacijskega kataloga turistične ponudbe. Katalog predstavlja pregleden nabor gostiln, restavracij, nastanitev, ponudnikov športnih aktivnosti in dobrega počutja, muzejev in galerij. V katalogu predstavljamo vse tisto naj boljše kar na...
Izbiramo naj gostinca 2017
Z akcijo želimo opozoriti na tiste gostince, ki se celo leto trudijo, da na mize svojih gostov prinašajo kakovostno, izvirno in lokalno kulinariko.