Gradnja blagovne znamke Skaza s pravimi sodelavci

Potrebno si je upati! Brez pravega mindseta in sodelavcev, brez pravih ciljev ni uspešne zgodbe. Obstaja namreč samo plan A – vztrajnost, vztrajnost, vztrajnost!  Tanja Skaza

Vabimo vas na povezovalni podjetniški večer, kjer nam bo Tanja Skaza, direktorica podjetja Plastika Skaza, predstavila, kako so se iz proizvodnega podjetja razvili v organizacijo, ki skupaj s svojimi kupci gradi blagovno znamko Skaza. Dogodek bo vodil Janez Gorenc.

Spoznali bomo, da brez drznosti, pravega mindseta, brez pravih sodelavcev ter brez neskončne vztrajnosti ne moremo graditi uspešne zgodbe.

Teme pogovora

  • Grajenje blagovne znamke (branding)
  • Mindset, drznost, spreminjanje navad
  • Grajenje uspešne zgodbe skupaj s sodelavci
  • S postavljanjem ciljev do uspeha
  • Širjenje mindseta med soljudi

Plastika Skaza d.o.o. je slovensko podjetje za proizvodnjo plastičnih izdelkov, ki je iz majhne delavnice s nekaj zaposlenimi v 40 letih zrasla v podjetje z več kot 300 zaposlenimi in več lastnimi blagovnimi znamkami, ki je med 1000 evropskimi podjetji, ki navdihujejo Evropo!

Namen dogodka

Dogodek je namenjen povezovanju podjetij in posameznikov ter odkrivanju priložnosti sodelovanja s podjetjem Plastika Skaza za dolenjska podjetja.

Posebej vabimo:

  • inovativne potencialne podjetnike (inovativni posamezniki, dijaki, študenti, pedagoški delavci, raziskovalci),
  • nova in obstoječa podjetja s potencialom hitre rasti »start up«,
  • hitro rastoča podjetja s potencialom globalne rasti »scale up«.

Kdaj in kje

Kdaj: 24. 5. 2018 od 17.00 do 18.30

Kje: Podjetniški inkubator Podbreznik

Dodatne informacije

Za dodatne informacije smo vam na voljo na e-naslovu: .

PODATKI O DOGODKU:

Kdaj: 24. 5. 2018 ob 18.30

Kje: Podjetniški inkubatr Podbreznik, Podbreznik 15, 8000 Novo mesto

PRIJAVA NA DOGODEK

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.«

PRIJAVA NA NOVICE

Želiš biti obveščen o aktualnih dogodkih, seminarjih, izobraževanjih in delavnicah?

Morda vas zanima tudi:

Poletna šola podjetništva

Poletna šola podjetništva

Poletna šola podjetništva je namenjena mladim, ki bi radi spoznali osnove podjetništva ter se želijo preizkusiti v »pičanju« pred komisijo.

Startup marketing

Startup marketing

Osnovni namen »Startup Marketinga« oz. Growth Hackinga« je čim hitrejše doseganje uporabnikov preko nekonvencionalnih kanalov. Za razliko od klasičnega marketinga, ki običajno preusmerja uporabnikovo pozornost (npr. z oglasi), »Startup Marketing« oz. Growth Hacking...

Seminar DNK kupca

Seminar DNK kupca

Seminar: DNK kupca danes in v naslednjih petih letih. Kako mu prodati?

Razvojni center Novo mesto d.o.o.

Podbreznik 15
SI-8000 Novo mesto

Delovni čas

Vsak delovnik od 7.00 do 15.00

Pin It on Pinterest

Share This