Programski dokument Interreg programa Slovenija – Hrvaška je ključen dokument, ki postavlja okvir čezmejnemu sodelovanju med Slovenijo in Hrvaško v finančni perspektivi 2021-2027. Je strateški dokument, ki ga sooblikujejo ključni deležniki, upravičenci in strokovnjaki.
V procesu priprave Interreg programa je skupina strokovnjakov doslej pripravila Teritorialno in socio-ekonomsko analizo in Strateške tematske usmeritve za program. Januarja 2022 je bil na podlagi teh izhodišč pripravljen Osnutek Interreg programa Slovenija – Hrvaška 2021-2027 in Metodološki dokument.
Program bo predstavljen na spletni delavnici, ki bo v torek, 15. 2. 2022, od 9.00 do 11.00 – prijave prek povezave: https://sprw.io/stt-28436e5dfb.
Vsi zainteresirani deležniki in državljani lahko izrazite svoja mnenja in pripombe, ki bodo izboljšale končno različico čezmejnega programa.
Do spletnega obrazca za podajanje komentarjev in predlogov lahko dostopate prek naslednje povezave: https://sprw.io/stt-c268da
Komentarje in predloge lahko oddate do 28. 2. 2022.
Vir: http://www.si-hr.eu/
PRIJAVA NA NOVICE
Želiš biti obveščen o aktualnih dogodkih, seminarjih, izobraževanjih in delavnicah?
Morda vas zanima tudi:
Uporabna znanja z delavnice “Od objave do gostov”
Od objave do gostov – udeleženci spoznali, kako Instagram in mobilna fotografija vplivata na turizemV ponedeljek, 6. oktobra 2025, je v Podjetniškem inkubatorju Podbreznik potekala brezplačna delavnica »Od objave do gostov – Instagram in mobilna fotografija v...
Povezovanje prostorskega in prometnega načrtovanja v Jugovzhodni Sloveniji
Povezovanje prostorskega in prometnega načrtovanja v Jugovzhodni Sloveniji V Podjetniškem inkubatorju Podbreznik je v četrtek, 2. 10. 2025, potekalo regijsko srečanje z naslovom Povezovanje prostorskega in prometnega načrtovanja v Jugovzhodni Sloveniji, ki je...
Strokovna ekskurzija v Vulkanland in Slovenske gorice
Strokovna ekskurzija v Vulkanland in Slovenske goriceTrajnostna samooskrba je eden izmed prioritetnih ciljev, ki si jih je LAS Dolenjska in Bela krajina zadala v tem programskem obdobju. Ponudniki se že povezujejo v dve kolektivni blagovni znamki, Dobrote Dolenjske in...



