Želite optimizirati stroške poslovanja vašega podjetja?

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse bodoče in obstoječe podjetnike, ki iz različnih razlogov ne želijo ali ne morejo imeti poslovnega naslova na svojem domačem naslovu, hkrati pa želijo zmanjšati oz. optimizirati stroške poslovanja. V informacijski dobi poslovna komunikacija poteka pretežno preko spleta (elektronske pošte) in telefona. Kljub temu pa podjetnik občasno potrebuje tudi poslovni prostor v katerem sprejme svoje stranke in poslovne partnerje, da z njimi opravi sestanek. A najem oz. nakup poslovnega prostora zgolj za občasne sestanke je velik in nepotreben strošek, ki se mu lahko izognete z najemom virtualne pisarne. Virtualna pisarna vam namreč omogoča najem poslovnega naslova po izredno ugodni ceni, brez da bi vam bilo potrebno najeti oz. kupiti fizično pisarno. Na ta način prihranite ne le večji del najemnima oz. kupnine za poslovni prostor, pač pa se izognete tudi visokim stroškom vzdrževanja poslovnih prostorov.

Ugledna poslovna lokacija

Virtualna pisarna hkrati omogoča, da vaše podjetje registrirate v poslovni stavbi na ugledni poslovni lokaciji v Novem mestu, in ne na vašem domačem naslovu, s čimer dajete vtis resnega, kredibilnega in uglednega podjetja. Da bo vaše podjetje lahko kredibilno in ugledno tudi takrat, ko imate sestanek z vašimi poslovnimi partnerji in strankami, vam v okviru virtualne pisarne nudimo tudi ugoden najem sejnih sob in coworking prostora za občasno delo ali sestanke. Stroški poslovanja vašega podjetja se zaradi najema virtualne pisarne bistveno zmanjšajo, hkrati pa vam dajejo vse ugodnosti oz. prednosti, ki jih ima najem oz. nakup fizične pisarne. In kar je najboljše, naše sejne sobe in coworking prostor se nahajajo na enakem naslovu in v stavbi, kjer se nahaja naša virtualna pisarna in kjer bo registrirano tudi vaše podjetje.

Je virtualna pisarna optimalna rešitev za vaše podjetje?

Še niste prepričani, da je virtualna pisarna optimalna rešitev za vaše podjetje? Vabljeni k prebiranju tega prispevka, ki vam bo pomagal odgovoriti na vaše vprašanje. Za vsa ostala vprašanja vezana na virtualno pisarno pa lahko kontaktirate našega sodelavca Simona Jeraja, ki vam bo z veseljem pomagal z vsemi potrebnimi informacijami.

PRIJAVA NA NOVICE

Želiš biti obveščen o aktualnih dogodkih, seminarjih, izobraževanjih in delavnicah?

Morda vas zanima tudi:

PRAKTIČNA UPORABA UMETNE INTELIGENCE V SODOBNEM MALEM PODJETJU

PRAKTIČNA UPORABA UMETNE INTELIGENCE V SODOBNEM MALEM PODJETJU

PRAKTIČNA UPORABA UMETNE INTELIGENCE V SODOBNEM MALEM PODJETJUV današnjem poslovnem svetu postaja uporaba in razumevanje umetne inteligence nepogrešljiva veščina vsakega podjetja in podjetnika/podjetnice ter vseh, ki se odločajo za vstop v svet podjetništva. SPOT...

Izšel je že četrti katalog Mesta mestom!

Izšel je že četrti katalog Mesta mestom!

Izšel je že četrti katalog Mesta mestom!Tokratni nabor 13 dobrih praks je pester in vključuje različne ukrepe, povezane s spodbujanjem trajnostne mobilnosti, z urejanjem zelenih površin, razkriva različne pristope k oživljanju mest, povezovanju skupnosti in...

Razvojni center Novo mesto d.o.o.

Podbreznik 15
SI-8000 Novo mesto

 

Javne informacije in CGP

CGP katalog najdete tukaj.

Logotipe najdete tukaj.

Katalog informacij javnega značaja najdete tukaj.

 

Delovni čas

Vsak delovnik od 7.00 do 15.00

Spremljajte nas na Facebook-u.

Pin It on Pinterest

Share This