Želite optimizirati stroške poslovanja vašega podjetja?
Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse bodoče in obstoječe podjetnike, ki iz različnih razlogov ne želijo ali ne morejo imeti poslovnega naslova na svojem domačem naslovu, hkrati pa želijo zmanjšati oz. optimizirati stroške poslovanja. V informacijski dobi poslovna komunikacija poteka pretežno preko spleta (elektronske pošte) in telefona. Kljub temu pa podjetnik občasno potrebuje tudi poslovni prostor v katerem sprejme svoje stranke in poslovne partnerje, da z njimi opravi sestanek. A najem oz. nakup poslovnega prostora zgolj za občasne sestanke je velik in nepotreben strošek, ki se mu lahko izognete z najemom virtualne pisarne. Virtualna pisarna vam namreč omogoča najem poslovnega naslova po izredno ugodni ceni, brez da bi vam bilo potrebno najeti oz. kupiti fizično pisarno. Na ta način prihranite ne le večji del najemnima oz. kupnine za poslovni prostor, pač pa se izognete tudi visokim stroškom vzdrževanja poslovnih prostorov.
Ugledna poslovna lokacija
Virtualna pisarna hkrati omogoča, da vaše podjetje registrirate v poslovni stavbi na ugledni poslovni lokaciji v Novem mestu, in ne na vašem domačem naslovu, s čimer dajete vtis resnega, kredibilnega in uglednega podjetja. Da bo vaše podjetje lahko kredibilno in ugledno tudi takrat, ko imate sestanek z vašimi poslovnimi partnerji in strankami, vam v okviru virtualne pisarne nudimo tudi ugoden najem sejnih sob in coworking prostora za občasno delo ali sestanke. Stroški poslovanja vašega podjetja se zaradi najema virtualne pisarne bistveno zmanjšajo, hkrati pa vam dajejo vse ugodnosti oz. prednosti, ki jih ima najem oz. nakup fizične pisarne. In kar je najboljše, naše sejne sobe in coworking prostor se nahajajo na enakem naslovu in v stavbi, kjer se nahaja naša virtualna pisarna in kjer bo registrirano tudi vaše podjetje.
Je virtualna pisarna optimalna rešitev za vaše podjetje?
Še niste prepričani, da je virtualna pisarna optimalna rešitev za vaše podjetje? Vabljeni k prebiranju tega prispevka, ki vam bo pomagal odgovoriti na vaše vprašanje. Za vsa ostala vprašanja vezana na virtualno pisarno pa lahko kontaktirate našega sodelavca Simona Jeraja, ki vam bo z veseljem pomagal z vsemi potrebnimi informacijami.
PRIJAVA NA NOVICE
Želiš biti obveščen o aktualnih dogodkih, seminarjih, izobraževanjih in delavnicah?
Morda vas zanima tudi:
EUROPE DIRECT Novo mesto poskrbel za produktivne zimske počitnice v Beli krajini
EUROPE DIRECT Novo mesto, ki deluje v okviru Razvojnega centra Novo mesto, je med zimskimi počitnicami organiziral delavnico robotike in zabavnega programiranja na Osnovni šoli Podzemelj. Na brezplačno delavnico so se lahko prijavili vsi mlajši nadebudneži, ki jih...
ODPRTE PRIJAVE NA USPOSABLJANJE ABC PODJETNIŠTVA 2023
Na 50-urno usposabljanje ABC podjetništva so vabljeni podjetnice in podjetniki začetniki ter potencialne podjetnice in podjetniki. Namen usposabljanja je udeležence opolnomočiti s strokovnimi vsebinami na začetku podjetniške poti.V okviru usposabljanja se udeleženci...
Priprava davčnega obračuna za leto 2022 in davčne novosti v letu 2023
SPOT Svetovanje Jugovzhodna Slovenija vas v sodelovanju z Območno obrtno-podjetniško zbornico Novo mesto, vabi na brezplačno delavnicoPRIPRAVA DAVČNEGA OBRAČUNA ZA LETO 2022 IN DAVČNE NOVOSTI V LETU 2023 ki bov torek, 14. februarja 2023, od 12. do 15. ure v...