Želite optimizirati stroške poslovanja vašega podjetja?

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse bodoče in obstoječe podjetnike, ki iz različnih razlogov ne želijo ali ne morejo imeti poslovnega naslova na svojem domačem naslovu, hkrati pa želijo zmanjšati oz. optimizirati stroške poslovanja. V informacijski dobi poslovna komunikacija poteka pretežno preko spleta (elektronske pošte) in telefona. Kljub temu pa podjetnik občasno potrebuje tudi poslovni prostor v katerem sprejme svoje stranke in poslovne partnerje, da z njimi opravi sestanek. A najem oz. nakup poslovnega prostora zgolj za občasne sestanke je velik in nepotreben strošek, ki se mu lahko izognete z najemom virtualne pisarne. Virtualna pisarna vam namreč omogoča najem poslovnega naslova po izredno ugodni ceni, brez da bi vam bilo potrebno najeti oz. kupiti fizično pisarno. Na ta način prihranite ne le večji del najemnima oz. kupnine za poslovni prostor, pač pa se izognete tudi visokim stroškom vzdrževanja poslovnih prostorov.

Ugledna poslovna lokacija

Virtualna pisarna hkrati omogoča, da vaše podjetje registrirate v poslovni stavbi na ugledni poslovni lokaciji v Novem mestu, in ne na vašem domačem naslovu, s čimer dajete vtis resnega, kredibilnega in uglednega podjetja. Da bo vaše podjetje lahko kredibilno in ugledno tudi takrat, ko imate sestanek z vašimi poslovnimi partnerji in strankami, vam v okviru virtualne pisarne nudimo tudi ugoden najem sejnih sob in coworking prostora za občasno delo ali sestanke. Stroški poslovanja vašega podjetja se zaradi najema virtualne pisarne bistveno zmanjšajo, hkrati pa vam dajejo vse ugodnosti oz. prednosti, ki jih ima najem oz. nakup fizične pisarne. In kar je najboljše, naše sejne sobe in coworking prostor se nahajajo na enakem naslovu in v stavbi, kjer se nahaja naša virtualna pisarna in kjer bo registrirano tudi vaše podjetje.

Je virtualna pisarna optimalna rešitev za vaše podjetje?

Še niste prepričani, da je virtualna pisarna optimalna rešitev za vaše podjetje? Vabljeni k prebiranju tega prispevka, ki vam bo pomagal odgovoriti na vaše vprašanje. Za vsa ostala vprašanja vezana na virtualno pisarno pa lahko kontaktirate našega sodelavca Simona Jeraja, ki vam bo z veseljem pomagal z vsemi potrebnimi informacijami.

PRIJAVA NA NOVICE

Želiš biti obveščen o aktualnih dogodkih, seminarjih, izobraževanjih in delavnicah?

Morda vas zanima tudi:

NovIKroG na Norveškem

NovIKroG na Norveškem

  NovIKroG na NorveškemV marcu smo skupaj z  ostalimi slovenskimi partnerji projekta NovIKroG, Mestno občino Novo mesto, Fakulteto za industrijski inženiring, Komunalo Novo mesto in Zavodom Knof, opravili študijski obisk pri norveškem partnerju projekta, Univerzi...

Okrogla miza »Realnost Evropskega zelenega dogovora v letu 2023«

Okrogla miza »Realnost Evropskega zelenega dogovora v letu 2023«

Okrogla miza »Realnost Evropskega zelenega dogovora v letu 2023«Informacijska točka EUROPE DIRECT Novo mesto se je letos pridružila programu Gregorjevega sejma in organizirala okroglo mizo na zelo aktualno temo, ki se tiče vseh nas.Nedavna zdravstvena kriza in sedanja...

7. NACIONALNA KONFERENCA O CELOSTNEM PROMETNEM NAČRTOVANJU

7. NACIONALNA KONFERENCA O CELOSTNEM PROMETNEM NAČRTOVANJU

7. NACIONALNA KONFERENCA O CELOSTNEM PROMETNEM NAČRTOVANJU1. marca je v Laškem potekala 7. nacionalna konferenca o celostnem prometnem načrtovanju. Na njej se je srečalo prek 200 predstavnikov občin in institucij, povezanih z načrtovanjem in upravljanjem trajnostne...

Razvojni center Novo mesto d.o.o.

Podbreznik 15
SI-8000 Novo mesto

 

Javne informacije in CGP

CGP katalog najdete tukaj.

Logotipe najdete tukaj.

Katalog informacij javnega značaja najdete tukaj.

 

Delovni čas

Vsak delovnik od 7.00 do 15.00

Spremljajte nas na Facebook-u.

Pin It on Pinterest

Share This