Na kavču #5  – Urban Cvek

Influencerji so danes vse pogostejši kanal preko katerega podjetje komunicira s potencialnimi kupci in predstavljajo sam vrh marketinškega lijaka. Urban Cvek, poznavalec influencer marketing in soustanovitelj platforme Influee, ki je uspešno povezala številna podjetja in inflencerje, nam je med drugim razkril tudi, kako prepoznati dobrega influencerja, kakšne so prednosti platforme Influee ter kaj je tista temna skrivnost v svetu influencer marketinga, o kateri nihče, ki promovira tovrstne aktivnosti, ne želi govoriti?

Z Urbanom se je pogovarjal Aleksej Metelko.

Urban, dobrodošel na kavču. Si poznavalec influencer marketinga, kdo je po tvojem mnenju dober influencer oz. kateri influencer je pravi za naš produkt? Predvidevam, da je seveda odvisno od izdelka in potreb, ampak katere so recimo tri osnovne stvari –  kriterji, ki jih moramo upoštevati pri izbiri influencerja?

Dober je tisti influencer, ki ima nek dejanski vpliv na svoje sledilce in nima zgolj velike številke sledilcev. Pomembno je, da je influencer primeren za našo znamko in produkt. Podjetje, ki izdeluje športne prehranske dodatke potrebuje fitnes influencerje. Podjetje, ki prodaja ličila, potrebuje beauty blogerke in podobno. Naslednja stvar, ki je pomembna je to, da ima influencer sledilce iz držav, ki so za nas relevantne. Veliko podjetij deluje samo lokalno, recimo na območju Slovenije in sodelujejo z influencerji, ki imajo sledilce iz cele Evrope. Tu delajo veliko napako, saj je vsak sledilec influencerja iz tujine za njih nerelevanten. Na koncu pa je še vedno najpomembnejše to, kako dobro vsebino influencer ustvarja.

Za dobre rezultate je potreben kvalitetno narejen oglas in vsi tega žal ne znajo. Zato je pomembno, da pogledamo, če nam je vsebina influencerja všeč, hkrati pa, če so nam všeč oglasi, ki jih je naredil za druga podjetja.

Mali influencerji so velik potencial, se strinjaš? V kakšnih primerih to drži?

Tako je, mali influencerji oz. kot jim pravimo mikro influencerji, menim, da so prihodnost.

Mikro influencerji imajo zelo nišno občinstvo. To pomeni, da vse njihove sledilce zanima ista tematika. Pri večjih influencerjih temu ni tako. Večji influencerji tudi zgubijo stik s svojim občinstvom, ker je skoraj nemogoče graditi tako velik »community«.

Zelo dober »point«. Kaj pa, če govorimo o influencerjih, kot o kanalu komuniciranja s kupci, ali so influencerji bolj »uporabni«, če se smem tako izraziti, kot kanal za branding ali prodajo?

Influencerje lahko primerjamo z “word of mouth” marketingom. Razlika je v tem, da za influencerje lahko plačamo. To influencerje postavi čisto na vrh marketinškega lijaka, kar pomeni, da so dobri za “branding” in širjenje prepoznavnosti znamke. Seveda lahko naredimo tudi kakšno prodajo, vendar so kampanje, ki imajo za cilj samo prodajo, ponavadi neuspešne.

Si soustanovitelj platforme Influee. Katere so ključne prednosti platforme, kje se skriva dodana vrednost za uporabnike, podjetja oz. če vprašam drugače, zakaj bi se nekdo odločil za Influee in ne neko drugo platformo?

Prednosti platforme na splošno so, da reši veliko problemov, ki jih ima podjetje, ki sodeluje z influencerji. Ključna prednost platforme je povezovanje podjetja z influencerji. Tu podjetja drugače izgubijo največ časa, mi jim ga prihranimo. Potem so tu še plačila, ki jih urejamo preko platforme in pa avtomatsko merjenje rezultatov. Pred drugimi platformami je naša prednost to, da sodelujemo le z res dobrimi influencerji. Da zagotovimo kvaliteto, imamo kar nekaj procesov.

Vsakega influencerja preverimo za lažne sledilce, kupljene všečke, hkrati pa vsakemu influencerju ročno ocenimo vsebino in na podlagi tega tudi rangiramo vse influencerje.

Prišla sva  do tistega dela pogovora, ko malce dregnemo »pod površino«. Kaj je tista temna skrivnost v svetu influencer marketinga o kateri nihče, ki promovira tovrstne aktivnosti, ne želi govoriti?

Trenutno bi rekel, da je to v Sloveniji predvsem označevanje objav. V tujini je to veliko bolj urejeno kot pri nas. Vsaka plačana objava je označena. To prihaja tudi k nam. Ta trenutek se že urejajo navodila in priporočila za influencerje, kako označevati plačane objave.

Urban, hvala za prijeten pogovor. Do naslednjič, tukaj na kavču.

PRIJAVA NA NOVICE

Želiš biti obveščen o aktualnih dogodkih, seminarjih, izobraževanjih in delavnicah?

Morda vas zanima tudi:

Vabilo za sodelovanje mladim v regiji Jugovzhodna Slovenija

Vabilo za sodelovanje mladim v regiji Jugovzhodna Slovenija

Vabilo za sodelovanje mladim v regiji Jugovzhodna Slovenija Brezposelni mladi stari od 24. do 29. let (izjemoma tudi od 20. leta dalje) v regiji JV Slovenija z najmanj srednješolsko izobrazbo vabljeni, da se vključite v program usposabljanja projekta Model M Slovenija...

Podvojili smo obisk na spletnih straneh

Podvojili smo obisk na spletnih straneh

Podvojili smo obisk na spletnih straneh - 300.000 x hvala Z veseljem sporočamo, da smo v zadnjih dveh letih podvojili obisk na vseh treh spletnih straneh. V preteklem letu smo z vašo pomočjo, na vseh treh straneh www.rc-nm.si,  www.visitdolenjska.eu in www.las-dbk.si,...

Projektni teden: Gozdarstvo – lovstvo – turizem

Projektni teden: Gozdarstvo – lovstvo – turizem

Projektni teden: Gozdarstvo - lovstvo - turizem V skladu z načrtom izvedbe pedagoškega procesa bo Višje strokovne šole Grm Novo mesto, v tednu med 11. in 15. decembrom 2017 izvedla projektni teden na temo GOZDARSTVO – LOVSTVO – TURIZEM, v okviru katerega se boste...

Razvojni center Novo mesto d.o.o.

Podbreznik 15
SI-8000 Novo mesto

 

Javne informacije in CGP

CGP katalog najdete tukaj.

Logotipe najdete tukaj.

Katalog informacij javnega značaja najdete tukaj.

 

Delovni čas

Vsak delovnik od 7.00 do 15.00

Spremljajte nas na Facebook-u.

Pin It on Pinterest

Share This