JAVNI POZIV 2018/2019
NAMEN POZIVA
Javni poziv je namenjen zbiranju ponudb delodajalcev po kadrovskih štipendijah v šolskem/študijskem letu 2018/2019, s ciljem informiranja dijakov in študentov o vseh razpoložljivih kadrovskih štipendijah pred izbiro izobraževanja in jih usmeriti k vpisu na izobraževalne programe, ki so skladni s poklicnimi potrebami gospodarstva v regiji.
PRIJAVA
Delodajalec oz. njegov pooblaščeni predstavnik prijavi potrebo po kadrovskih štipendijah tako, da izpolni Prilogo 1 – prijavni obrazec, ki je sestavni del tega javnega poziva in je objavljen na spletni strani Razvojnega centra Novo mesto d.o.o. (glej spodaj).
ROK ZA PRIJAVO
Javni poziv je odprt do 30. 9. 2018 oz. porabe sredstev.
JAVNI POZIV DELODAJALCEM ZA ODDAJO POTREB PO KADROVSKIH ŠTIPENDISTIH 2018/2019
RŠS Dolenjska je model sofinanciranja kadrovskih štipendij v regiji, ki se pojavlja pod skupnim imenom enotna Regijska štipendijska shema za Dolenjsko. RŠS Dolenjska je instrument regije, ki temelji na partnerstvu med delodajalci, nosilcem regijske štipendijske sheme oz. štipenditorjem (Razvojni center Novo mesto d. o. o.) in državo (Ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve ter Javnim skladom za razvoj kadrov in štipendij).

Kadrovske štipendije omogočajo, da si podjetja lahko preko dolgoročnega kadrovskega načrtovanja (štipendiranja) zagotovijo razvoj ustreznih kadrov (podpora pri izobraževanju) in na ta način spodbudijo razvoj podjetij in gospodarstva regije.
Med tistimi, ki izpolnjujejo pogoje in dosegajo merila, se delodajalec odloči po lastni presoji, upošteva lahko tudi ocene, izkušnje, osebno motivacijo in podobno.
JAVNI POZIV ZA KADROVSKE ŠTIPENDIJE 2018/2019
Javni poziv delodajalcem za oddajo potreb po kadrovskih štipendijah
2018-2019
Prijavni obrazec
Priloga 1
PROSTE KADROVSKE ŠTIPENDIJE DELODAJALCEV REGIJE JUGOVZHODNA SLOVENIJA 2018/2019
Dijakom in študentom kadrovske štipendije zagotovijo takojšno zaposlitev po končanem šolanju oz. študiju.
Morda vas zanima tudi:
Poletna šola podjetništva
Poletna šola podjetništva je namenjena mladim, ki bi radi spoznali osnove podjetništva ter se želijo preizkusiti v »pičanju« pred komisijo.
Startup marketing
Osnovni namen »Startup Marketinga« oz. Growth Hackinga« je čim hitrejše doseganje uporabnikov preko nekonvencionalnih kanalov. Za razliko od klasičnega marketinga, ki običajno preusmerja uporabnikovo pozornost (npr. z oglasi), »Startup Marketing« oz. Growth Hacking...
Seminar DNK kupca
Seminar: DNK kupca danes in v naslednjih petih letih. Kako mu prodati?
PRIJAVA NA NOVICE
Želiš biti obveščen o aktualnih dogodkih, seminarjih, izobraževanjih in delavnicah?