Praktična delavnica: Družbena omrežja v turizmu

Ali se želite približati vaši ciljni publiki, novim gostom in ostati v stiku z vašimi stalnimi strankami? 

Naučite se uporabljati in izkoriščati vse prednosti in priložnosti, ki jih nudi vaša Facebook stran. 

Nič hudega, če je še nimate. Pomagali vam jo bomo postaviti in upravljati.

Kdaj in kje

19. januar 2018 od 8.30 do 17. ure, Podjetniški inkubator Podbreznik

Zakaj se udeležiti delavnice

Na delavnici se boste naučili:

–   načrtovati in postaviti Facebook stran podjetja/ znamke (izognite se pogostim napakam)

–   kako priti do ustrezne fotografije

–   pripraviti zanimivo objavo– produkt, dogodek, fotografijo, video, livestream  (priprava teksta, grafično oblikovanje, termini, povezave z drugimi spletnimi orodji)

–   spremljati in uporabljati statistike vaše Facebook strani

–   načrtovati Facebook oglaševalsko kampanjo (ciljne skupine, proračun, terminski plan)

–   odpreti in upravljati z Instagramom

–   česa raje ne početi na družbenih omrežjih

Udeležencem priporočamo, da za lažje delo na delavnico prinesete svoj prenosni računalnik ali tablico.


Delavnico vodi Simon Kovačič, ki na Razvojnem centru Novo mesto d.o.o. skrbi tudi za digitalno komuniciranje znamke VisitDolenjska. Razvil je številne promocijske aktivnosti (npr. SladolenjskaNaj GostinecKartica drugačnih doživetij…), ki povezujejo prednosti družbenih omrežij in spleta z aktualno turistično ponudbo regije, kar se odraža tudi v obiskanosti spletnega portala www.visitdolenjska.eu, ki v zadnjih treh letih beleži 70% rast obiska.


Prijave in cena

Early birds – prijave do 8. januarja 2018: 40,00 EUR / 30,00 EUR*

Cena:  50,00 EUR / 40,00 EUR*

Prijavite se tukaj.

Cene vključujejo DDV.

*Cena velja za ponudnike, ki so vključeni v Kartico drugačnih doživetij.

Morda vas zanima tudi:

  

Pin It on Pinterest

Share This