Razvojni center Novo mesto d.o.o. zaposluje

V Razvojnem centru Novo mesto razvijamo podporno okolje za rast podjetništva in nastanek delovnih mest ter omogočamo lokalnim skupnostim trajnostni razvoj za kakovostno življenje prebivalcev regije. Ekipa 20 zaposlenih strokovnjakov na področju regionalnega razvoja, podjetništva, turizma, robotike in programov za podeželje, si v svoje vrste želi nove sodelavce.

Zaradi dobrega poslovanja in hitre rasti podjetja, bomo tudi v letošnjem letu potrebovali novih moči, zato k sodelovanju vabimo vodje projektov.

Razpisana delovna mesta

VODJA PROJEKTOV – začetnik ž/m
  • Kraj dela: Novo mesto
  • Zahtevana izobrazba: VII. stopnja izobrazbe oz. zaključni letnik
  • Trajanje zaposlitve: določen čas, 12 mesecev z možnostjo podaljšanja
  • Vrsta zaposlitve: polni delovni čas
  • Zahtevane delovne izkušnje: ne
  • Poskusno delo: da, 6 mesecev
  • Potrebna znanja in sposobnosti: Poznavanje programov Microsoft Office, aktivno znanje angleškega jezika, vozniški izpit B kategorije, samostojnost, samoiniciativnost, kreativnost in natančnost.
VODJA PROJEKTOV za področje robotike ž/m
  • Kraj dela: Novo mesto
  • Zahtevana izobrazba: VII. stopnja izobrazbe oz. zaključni letnik, smer elektrotehnika, avtomatika, strojništvo, računalništvo
  • Trajanje zaposlitve: določen čas, 12 mesecev z možnostjo podaljšanja
  • Vrsta zaposlitve: polni delovni čas
  • Zahtevane delovne izkušnje: ne
  • Poskusno delo: da, 6 mesecev
  • Potrebna znanja in sposobnosti: Poznavanje programov Microsoft Office, aktivno znanje angleškega jezika, vozniški izpit B kategorije, samostojnost, samoiniciativnost, kreativnost in natančnost. Zaželena praksa v okviru študija ali lastno zanimanje za področje robotike.
VODJA PROJEKTOV za področje regionalnega razvoja ž/m
  • Kraj dela: Novo mesto
  • Zahtevana izobrazba: VII. stopnja univerzitetne izobrazbe
  • Trajanje zaposlitve: določen čas, 12 mesecev z možnostjo podaljšanja
  • Vrsta zaposlitve: polni delovni čas
  • Zahtevane delovne izkušnje: da, 5 let
  • Poskusno delo: da, 6 mesecev
  • Potrebna znanja in sposobnosti: Poznavanje programov Microsoft Office, poznavanje področja regionalnega razvoja, aktivno znanje angleškega jezika, vozniški izpit B kategorije, zmožnost samostojnega vodenja in koordiniranja projektov, samostojnost, samoiniciativnost, kreativnost in natančnost.

Od novega sodelavca pričakujemo predvsem veselje do dela in željo po soustvarjanju zgodbe o uspehu.

Prijave

Svoje prijave, od 14. 3. 2019 do 20. 3. 2019, v času uradne objave prostih delovnih mest na Zavodu RS za zaposlovanje, pošljite na e-naslov: is.mn1558417392-cr@c1558417392ivokt1558417392arb.i1558417392cnarf1558417392.

PRIJAVA NA NOVICE

Želiš biti obveščen o aktualnih dogodkih, seminarjih, izobraževanjih in delavnicah?

Morda vas zanima tudi:

Širimo coworking in delo z novimi mladimi podjetniki

Širimo coworking in delo z novimi mladimi podjetniki Naš coworking je s svojimi 100m2 postal premajhen, oziroma že kar nekaj časa imamo zapolnjena vsa mesta. Zato smo se odločili da coworking dejavnosti namenimo novo pisarno in s tem omogočimo razvoj novi generaciji...

Podjetniške E-novice

Nagradno vprašanje in vavčerji za MSP Dobra higienska praksa oz. HACCP v praksi Vabljeni na delavnico o uporabi sistema HACCP (angl. Hazard Analysis Critical Control Point), s katerim nosilci živilske dejavnosti nadzorujejo dejavnike tveganja za varnost živil.      ...

Brezplačna delavnica: Dobra higienska praksa oz. HACCP v praksi

Dobra higienska praksa oz. HACCP v praksi SPOT Svetovanje Jugovzhodna Slovenija  vabi obrtnike in podjetnike, pri njih zaposlene delavce, MSP ter potencialne podjetnike iz regije JV Slovenija na brezplačno delavnico Dobra higienska praksa oz. HACCP v praksi. Kdaj in...

Razvojni center Novo mesto d.o.o.

Podbreznik 15
SI-8000 Novo mesto

Kontakt

Tel.: +386 7 33 72 980
E-mail: is.mn1558417392-cr@o1558417392fni1558417392

CGP katalog

CGP katalog najdete tukaj.

Logotipe najdete tukaj.

Delovni čas

Vsak delovnik od 7.00 do 15.00

Spremljajte nas na Facebook-u.

Pin It on Pinterest

Share This