Razvojni center Novo mesto d.o.o. zaposluje

V Razvojnem centru Novo mesto razvijamo podporno okolje za rast podjetništva in nastanek delovnih mest ter omogočamo lokalnim skupnostim trajnostni razvoj za kakovostno življenje prebivalcev regije. Ekipa 20 zaposlenih strokovnjakov na področju regionalnega razvoja, podjetništva, turizma, robotike in programov za podeželje, si v svoje vrste želi nove sodelavce.

Zaradi dobrega poslovanja in hitre rasti podjetja, bomo tudi v letošnjem letu potrebovali novih moči, zato k sodelovanju vabimo vodje projektov.

Razpisana delovna mesta

VODJA PROJEKTOV – začetnik ž/m
  • Kraj dela: Novo mesto
  • Zahtevana izobrazba: VII. stopnja izobrazbe oz. zaključni letnik
  • Trajanje zaposlitve: določen čas, 12 mesecev z možnostjo podaljšanja
  • Vrsta zaposlitve: polni delovni čas
  • Zahtevane delovne izkušnje: ne
  • Poskusno delo: da, 6 mesecev
  • Potrebna znanja in sposobnosti: Poznavanje programov Microsoft Office, aktivno znanje angleškega jezika, vozniški izpit B kategorije, samostojnost, samoiniciativnost, kreativnost in natančnost.
VODJA PROJEKTOV za področje robotike ž/m
  • Kraj dela: Novo mesto
  • Zahtevana izobrazba: VII. stopnja izobrazbe oz. zaključni letnik, smer elektrotehnika, avtomatika, strojništvo, računalništvo
  • Trajanje zaposlitve: določen čas, 12 mesecev z možnostjo podaljšanja
  • Vrsta zaposlitve: polni delovni čas
  • Zahtevane delovne izkušnje: ne
  • Poskusno delo: da, 6 mesecev
  • Potrebna znanja in sposobnosti: Poznavanje programov Microsoft Office, aktivno znanje angleškega jezika, vozniški izpit B kategorije, samostojnost, samoiniciativnost, kreativnost in natančnost. Zaželena praksa v okviru študija ali lastno zanimanje za področje robotike.
VODJA PROJEKTOV za področje regionalnega razvoja ž/m
  • Kraj dela: Novo mesto
  • Zahtevana izobrazba: VII. stopnja univerzitetne izobrazbe
  • Trajanje zaposlitve: določen čas, 12 mesecev z možnostjo podaljšanja
  • Vrsta zaposlitve: polni delovni čas
  • Zahtevane delovne izkušnje: da, 5 let
  • Poskusno delo: da, 6 mesecev
  • Potrebna znanja in sposobnosti: Poznavanje programov Microsoft Office, poznavanje področja regionalnega razvoja, aktivno znanje angleškega jezika, vozniški izpit B kategorije, zmožnost samostojnega vodenja in koordiniranja projektov, samostojnost, samoiniciativnost, kreativnost in natančnost.

Od novega sodelavca pričakujemo predvsem veselje do dela in željo po soustvarjanju zgodbe o uspehu.

Prijave

Svoje prijave, od 14. 3. 2019 do 20. 3. 2019, v času uradne objave prostih delovnih mest na Zavodu RS za zaposlovanje, pošljite na e-naslov: .

PRIJAVA NA NOVICE

Želiš biti obveščen o aktualnih dogodkih, seminarjih, izobraževanjih in delavnicah?

Morda vas zanima tudi:

Še ena uspešna podjetniška konferenca je za nami!

Še ena uspešna podjetniška konferenca je za nami!

Še ena uspešna podjetniška konferenca je za nami!V četrtek, 17. 11. 2022, je informacijska točka EUROPE DIRECT Novo mesto organizirala tretjo podjetniško konferenco z naslovom PODJETNIŠTVO ZA SVETLEJŠO PRIHODNOST. Udeleženci so zapolnili dvorano na Razvojnem centru...

RAZPRAVA O CELOVITEM UPRAVLJANJU DOLINE REKE KOLPE

RAZPRAVA O CELOVITEM UPRAVLJANJU DOLINE REKE KOLPE

Na okrogli mizi, ki je potekala 27. oktobra v Črnomlju, je bilo predstavljenih 8 prispevkov na temo razvoja prostora ob reki Kolpi s strani regionalne razvojne agencije, obkolpskih občin, treh ustanov za varstvo naravne in kulturne dediščine ter kmetijstva. Ker gre za...

11. Startup vikend Novo mesto

11. Startup vikend Novo mesto

12. Startup vikend Novo mesto Pretekli petek in soboto, 11. in 12. novembra 2022, so v Novem mestu sočasno potekali štirje konzorcijski startup vikendi za osnovnošolce in srednješolce. Skupaj je sodelovalo šestnajst šol, od tega tri srednje in trinajst osnovnih, in...

Razvojni center Novo mesto d.o.o.

Podbreznik 15
SI-8000 Novo mesto

 

Javne informacije in CGP

CGP katalog najdete tukaj.

Logotipe najdete tukaj.

Katalog informacij javnega značaja najdete tukaj.

 

Delovni čas

Vsak delovnik od 7.00 do 15.00

Spremljajte nas na Facebook-u.

Pin It on Pinterest

Share This