Tečaj Startup Marketinga v Novem mestu

Vas zanima:

  • Kaj pravzaprav je Startup Marketing?
  • Kakšen Startup Marketing so imeli danes največji spletni velikani, kot so YouTube, Airbnb, Dropbox, Pinterest, Tinder ali celo Facebook in Twitter?
  • Katera so odlična spletna orodja, ki jih lahko učinkovito uporabljate ter s katerimi boste svoj Startup Marketing opravljali boljše in hitreje?
  • Kateri so načini in praktični principi Startup Marketinga ter kaj najbolj ustreza vašemu produktu?
  • Kako kreativno razmišljati in praktično izvesti majhen ali velik marketinški trik?
  • Kako dobiti veliko zanimivih idej za svoj posel?
  • Kakšna je povratna informacija vašega primera (»Case Study«) od enega najboljših Startup Marketing inštruktorjev?

…Potem je tečaj Startup Marketinga z Juretom Dolerjem pravi za vas!

Komu je tečaj namenjen?

Tečaj je namenjen:

  • inovativnim potencialnim podjetnikom (inovativni posamezniki, dijaki, študenti, pedagoški delavci, raziskovalci),
  • novim in obstoječim podjetjem s potencialom hitre rasti »start up«,
  • hitro rastočim podjetjem s potencialom globalne rasti »scale up«.

Potek tečaja

1. srečanje: 25. 4. 2018 (16.00 – 19.00), Podjetniški inkubator Podbreznik

  • Osnove: Kaj je Startup Marketing in »Growth Hacking«?
  • Proces: Identifikacija uporabnikov (raziskava in analiza), iskanje uporabnikov (kanal/medij), nagovor (komunikacija).
  • Startup Marketing strategije.
  • Konkretni primeri: »Trik za milijardo dolarjev«, Startup Marketing in Airbnb, YouTube, Dropbox, Tinder, Buffer…
  • Triki, ki vam bodo pomagali, da vas bodo uporabniki hitreje našli, s čimer boste privarčevali denar za oglaševanje (AdWords itd.).
  • Analiza stanja: Pogovor o marketinških izzivih, podlaga za pripravo posameznih »Case Studyjev«.

2. srečanje: 9. 5. 2018 (16.00 – 19.00), Podjetniški inkubator Podbreznik

  • »Case Study«: Vsak udeleženec bo pred drugim srečanjem dobil konkretno analizo (A4) in ideje za svoj Startup Marketing (»Growth Hacking«) od inštruktorja/predavatelja:
  1. trenutno stanje,
  2. kaj je dobro,
  3. kaj je manj dobro,
  4. širša ideja za marketinške aktivnosti (srednje, dolgoročno),
  5. konkreten Startup Marketing (»Growth Hacking«) predlog (kratkoročno).
  • Analize primerov in iskanje konkretnih »Out of the Box« idej (»More the Merrier«).
  • »15 min TO DO«: Startup Marketing izziv za udeležence, analiza in debata.
  • Analiza predloga enega od udeležencev in nagrada za predlagatelja.
  • Po koncu tečaja: Individualni pogovori z inštruktorjem (po potrebi oz. želji udeležencev).

Cena in prijava

Udeležba na tečaju je brezplačna. Število mest je omejeno na 10, zato je potrebna obvezna prijava na e-mail .

O predavatelju

Jure Doler – navdušenec nad marketingom, tehnologijami, športom, potovanji in še čem. Soustanovitelj in CMO Startupa Fieldoo – nogometnega omrežja za nogometaše, agente in klube. Sokreator celotne znamke Dejana Zavca v njegovih šampionskih začetkih. Danes se kot zunanji (»Freelance«) sodelavec posveča Startup Marketingu (digitalni marketing in marketing socialnih omrežij), »Growth Hackingu« in komuniciranju, prav tako pa tudi pisanju za različne publikacije in bloge, med drugim tudi za The Next Web, enega vodilnih svetovnih »tech« blogov. O Startup Marketingu tudi predava oz. organizira delavnice. Po izobrazbi je magister ekonomije, del podiplomskega študija opravil v Barceloni. Prosti čas najraje aktivno preživlja z ženo Lino in sinom Juliem. Na Twitterju ga najdete pod @JureDoler.

Dogodek sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru »Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014 – 2020«, prednostne osi: »3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.«

 

 

Morda vas zanima tudi:
  

Pin It on Pinterest

Share This