Uspešno smo izvedli delavnico Družbena omrežja v turizmu

V petek 19. januarja smo v prostorih Podjetniškega inkubatorja Podbreznik izvedli že drugo delavnico na temo Družbenih omrežij v turizmu. Radovedni udeleženci so imeli precej zanimivih vprašanj zaradi katerih smo še bolj intenzivno odkrivali kotičke družbenih omrežij v katere sicer ne zaidemo pogosto, jih je pa zagotovo dobro poznati.

Na delavnici smo se naučili:

–   načrtovati in postaviti Facebook stran podjetja/znamke (izognite se pogostim napakam)

–   kako priti do ustrezne fotografije

–   pripraviti zanimivo objavo– produkt, dogodek, fotografijo, video, livestream  (priprava teksta, grafično oblikovanje, termini, povezave z drugimi spletnimi orodji)

–   spremljati in uporabljati statistike vaše Facebook strani

–   načrtovati Facebook oglaševalsko kampanjo (ciljne skupine, proračun, terminski plan)

–   odpreti in upravljati z Instagramom

–   česa raje ne početi na družbenih omrežjih


Delavnico je vodil Simon Kovačič, ki na Razvojnem centru Novo mesto d.o.o. skrbi tudi za digitalno komuniciranje znamke VisitDolenjska. Razvil je številne promocijske aktivnosti (npr. SladolenjskaNaj GostinecKartica drugačnih doživetij…), ki povezujejo prednosti družbenih omrežij in spleta z aktualno turistično ponudbo regije, kar se odraža tudi v obiskanosti spletnega portala www.visitdolenjska.eu, ki v zadnjih treh letih beleži 70% rast obiska.


Po uspešni izvedbi pa že kujemo nove cilje o katerih vas zagotovo obvestimo.

Ekipa VisitDolenjska

Utrinek z delavnice:

 

Morda vas zanima tudi:
  

Pin It on Pinterest

Share This