Mednarodnega poslovnega dogodka SEEMEET SLOVENIA, ki je letos zaradi omejitev potekal nekoliko drugače se je udeležilo več kot 200 oseb iz 20 držav. Del dogodka povezanega s predavanji, t.i. SEEMEET LECTURES so uspešno izvedli preko spleta. Del, ki vključuje vnaprej dogovorjene sestanke med udeleženci pa so prestavili v jesen 2021, ko bo dogodek zopet v živo.

Mednarodni b2b dogodek SEEMEET SLOVENIA zagotavlja edinstveno platformo – najboljše možno okolje za formalno in neformalno poslovno mreženje, ki omogoča vrsto priložnosti za sklepanje novih poslov. Gre za največji dogodek mednarodnega poslovnega mreženja v Sloveniji, ki je organiziran tako, da omogoča izvedbo vnaprej dogovorjenih srečanj med udeleženci. »SEEMEET nudi udeležencem hiter in učinkovit način prepoznavanja medsebojnih interesov ter s tem enostavnejšo možnost širitve poslovanja na domačem in mednarodnem trgu«, pove direktor Razvojnega centra Novo mesto Franci Bratkovič, ki je zadovoljen nad agilnostjo s katero so kljub nestanovitnim razmeram uspeli izpeljati del dogodka in zagotoviti izjemno udeležbo, kar 213 udeležencev iz 20-ih držav. Razvojni center Novo mesto je vodja konzorcija organizatorjev (11 regionalnih razvojnih agencij) tega edinstvenega dogodka v Sloveniji, ki sta ga podprla tudi Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo ter SPIRIT Slovenija.

Rdeča nit predavanj
Jedro letošnje izvedbe dogodka SEEMEET so bila predavanja, ki so kot strokovnjaki iz svojega področja delili svoje izkušnje in znanja ter kljub »razdalji« navdušili udeležence. Rdeča nit letošnjih predavanj je bila kako se kar najbolje prilagoditi na dano situacijo in izkoristiti digitalne trende v svojo koristi, povedano drugače, kako kar najbolje širiti posel v času omejitev. Po vsakem predavanju so bili govorci tudi na voljo za vprašanja udeležencev. Podjetnica Tanja Skaza je v predavanju postavila fokus na sledenju svojim strastem in podala opogumljajoče misli v iskanju lastne sreče in sprejemanja trenutne situacije. Andraž Štalec iz marketinške agencije Red Orbit pa recimo predstavil trende digitalnega trženja in najverjetnejšo prihodnost digitalnega sveta.

Prihodnje leto v živo, vabljeni!
Jeseni 2021 načrtujejo organizatorji izvesti dogodek ponovno v živo. S tem bodo majhnim in velikim podjetjem, ki delujejo na lokalnih, nacionalnih in mednarodnih trgih, omogočil vnaprej dogovorjene sestanke. Če sprašujete ali je 25 minut dovolj za uspešen sestanek, organizatorji zatrjujejo, da vsekakor je. V tem času se lahko vzbudi zanimanje in naredi vtis ter začne graditi odnos, ki lahko pripelje do uspešnega sodelovanja – temu so priča vsako leto.

IZKUŠNJA PREDAVATELJA
Zoran Savin, Zavod  IAB Slovenija
Organizatorji so uvideli trend elektronskega poslovanja kot eno najpomembnejših priložnosti za MSP v tem delu Evrope in z veseljem sem delil svoja stališča in znanje o tej temi. V teh spreminjajočih se časih moramo kar najbolje izkoristiti priložnosti in vse čestitke organizatorjem za izvedbo dela dogodka preko spleta.

IZKUŠNJE UDELEŽENCEV
Emilija Bratož, OOZ Novo mesto
Letošnja oblika SEEMEET-a je bila nova izkušnja za vse nas, deležni smo bili kakovostnih in zanimivih predavateljev, ki so napolnili dan z res zanimivimi vsebinami in uporabnimi napotki. Zgoščeno, uporabno, rekla bi lagodno sprejeto znanje v svoj naslonjač na delovnem mestu. Si pa vsekakor želim ponovnega srečanja v živo, ob letu osorej. Organizatorjem gre vsa pohvala za prilagoditev omejitvam in izbrano novo možnost izvedbe ter odlično organizacijo spletnega dogodka.

Jure Žagar, Adria dom
Kljub drugačni izvedbi, je bila konferenca izpeljana odlično. Zdi se mi pomembno, da se udeležujemo takšnih dogodkov, saj je predvsem v situaciji, v kateri smo se znašli, dobro slišati ter deliti različna mnenja in dobre prakse. Veselim se drugega leta in dogodka speljanega v celoti in v živo. Stisk roke še vedno šteje.

Anastasia Putkina, “Rusko-slovenski poslovni klub” Togliatti
Odlična predavanja z zanimivimi poročili, ki so bila zame zelo koristna in poučna. Govorniki so izvrstni strokovnjaki in so nas navdušili – hvala vsem organizatorjem. Covid-19 situacija je ohromila različna področja našega življenja, upam, da se bodo razmere v svetu kmalu izboljšale ter čim prej povrnilo v normalo in da se vidimo naslednje leto v živo.

Objavljeno tudi v Dolenjskem listu št. 44 / leto LXXI / četrtek, 29. oktobra 2020

PRIJAVA NA NOVICE

Želiš biti obveščen o aktualnih dogodkih, seminarjih, izobraževanjih in delavnicah?

Morda vas zanima tudi:

Vabilo podjetjem k objavi storitev za pametna mesta

Vabilo podjetjem k objavi storitev za pametna mesta

Vabilo podjetjem k objavi storitev za pametna mestaMinistrstvo za javno upravo in Skupnost občin Slovenije pozivata različne deležnike k sodelovanju na napovedanem razpisu Ministrstva za javno upravo za pametna mesta in skupnosti. V okviru tega vabijo podjetja, da...

Razvojni center Novo mesto d.o.o.

Podbreznik 15
SI-8000 Novo mesto

Javne informacije in CGP

CGP katalog najdete tukaj.

Logotipe najdete tukaj.

Katalog informacij javnega značaja najdete tukaj.

Delovni čas

Vsak delovnik od 7.00 do 15.00

Spremljajte nas na Facebook-u.

Pin It on Pinterest

Share This