Kaj je poslovni naslov in zakaj ga potrebujem?
Poslovni naslov je v skladu z ZGD-1I obvezna sestavina pri ustanovitvi vsakega podjetja, ki se določi tik pred registracijo podjetja. V primeru, da samostojni podjetnik ali družbenik gospodarske družbe ni lastnik ali solastnik objekta na poslovnem naslovu, mora za registracijo podjetja pridobiti overjeno soglasje (so)lastnika objekta, da dovoljuje poslovanje na tem naslovu. Soglasje lahko overite na naši SPOT TOČKI (brezplačno), na upravni enoti ali pri notarju.
Če imate težave s pridobivanjem soglasja pa si lahko poslovni naslov zagotovite v okviru naše storitve virtualna pisarna, ki omogoča najem poslovnega naslova, na katerem lahko registrirate podjetje, nanj prejemate poslovno pošto, o prejemu le-te pa ste sproti obveščeni po e-pošti.
Poslovni naslov naše virtualne pisarne se nahaja v Podjetniškem inkubatorju Podbreznik, Podbreznik 15, 8000 Novo mesto, kjer vam nudimo tudi kakovosten coworking prostor in možnost najema sejnih sob po izredno ugodnih cenah.
Zakaj se odločiti za virtualno pisarno?
Z virtualno pisarno najhitreje in najugodneje do poslovnega naslova.
Za optimalno poslovanje vam virtualna pisarna nudi:
SOGLASJE ZA REGISTRACIJO SEDEŽA PODJETJA
POSLOVNI NASLOV
UGLEDNO POSLOVNO OKOLJE
OBVEŠČANJE O PRISPELI POŠTI
Potrebujete več informacij o virtualni pisarni?
Imate vprašanje vezano na virtualno pisarno?
Celovite podjetniške storitve na enem mestu.
Potrebujete kakovosten coworking prostor?
Ugoden najem sejno sobo za organizacijo dogodkov
Brezplačno svetovanje in storitve za podjetnike
Ugodni bančni krediti in garancije za podjetja
PRIJAVA NA NOVICE
Želiš biti obveščen o aktualnih dogodkih, seminarjih, izobraževanjih in delavnicah?
Morda vas zanima tudi:
Poletna šola podjetništva
Poletna šola podjetništva je namenjena mladim, ki bi radi spoznali osnove podjetništva ter se želijo preizkusiti v »pičanju« pred komisijo.
RC NM aktivno vpet v Vladni obisk regije
Srečanje gospodarstvenikov z Vlado Republike Slovenije
Startup marketing
Osnovni namen »Startup Marketinga« oz. Growth Hackinga« je čim hitrejše doseganje uporabnikov preko nekonvencionalnih kanalov. Za razliko od klasičnega marketinga, ki običajno preusmerja uporabnikovo pozornost (npr. z oglasi), »Startup Marketing« oz. Growth Hacking...