Zakaj se odločiti za virtualno pisarno?

Zakaj se odločiti za našo virtualno pisarno?

Ali je virtualna pisarna ustrezna rešitev za moje podjetje?

Virtualna pisarna je namenjena:

  • Vsem, ki potrebujejo poslovni naslov in od (so)lastnikov stanovanja oz. poslovnega prostora ne morete pridobiti soglasja za opravljanje dejavnosti.
  • Vsem podjetnikom, katerih prostori ne izpolnjujejo kriterijev za poslovne prostore in posledično ne morejo dobiti obratovalnega dovolila.
  • Vsem podjetnikom, ki svoje delo opravljajo od doma in ne želijo ali ne morejo imeti na domačem naslovu sedeža podjetja.
  • Podjetnikom, ki ne potrebujejo lastne pisarne, potrebujete pa poslovni naslov za registracijo podjetja.
  • Vsem, ki delajo od doma in želijo ustvariti vtis, da so resno in kredibilno podjetje, ki ima svoj sedež na ugledni poslovni lokaciji.
  • Vsem, ki imajo naslov podjetja v manjšem kraju in želijo ustvariti vtis, da poslujete v mestu.
  • Vsem podjetnikom, ki svoje delo opravljajo pretežno na terenu in bi jim ustrezalo, da nekdo zanje prevzame pošto.

Za podjetnike, ki jim njihova dejavnost omogoča poslovanje s pomočjo sodobnih tehnologij, je virtualna pisarna enostavna, fleksibilna in stroškovno ugodna poslovna rešitev, ki omogoča hitro ureditev obveznosti, povezanih s poslovnim naslovom.

Poslovni naslov virtualne pisarne se nahaja v Podjetniškem inkubatorju Podbreznik, Podbreznik 15, 8000 Novo mesto, kjer vam nudimo tudi kakovosten coworking prostor in možnost najema sejnih sob po izredno ugodnih cenah.

Kako lahko z virtualno pisarno zmanjšajte stroške poslovanja?

Želite optimizirati stroške poslovanja vašega podjetja? Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse bodoče in obstoječe podjetnike, ki iz različnih razlogov ne želijo ali ne morejo imeti poslovnega naslova na svojem domačem naslovu, hkrati pa želijo zmanjšati oz. optimizirati stroške poslovanja. V informacijski dobi poslovna komunikacija poteka pretežno preko spleta (elektronske pošte) in telefona. Kljub temu pa podjetnik občasno potrebuje tudi poslovni prostor v katerem sprejme svoje stranke in poslovne partnerje, da z njimi opravi sestanek. A najem oz. nakup poslovnega prostora zgolj za občasne sestanke je velik in nepotreben strošek, ki se mu lahko izognete z najemom virtualne pisarne. Virtualna pisarna vam namreč omogoča najem poslovnega naslova po izredno ugodni ceni, brez da bi vam bilo potrebno najeti oz. kupiti fizično pisarno. Na ta način prihranite ne le večji del najemnima oz. kupnine za poslovni prostor, pač pa se izognete tudi visokim stroškom vzdrževanja poslovnih prostorov.

Virtualna pisarna hkrati omogoča, da vaše podjetje registrirate v poslovni stavbi na ugledni poslovni lokaciji v Novem mestu, in ne na vašem domačem naslovu, s čimer dajete vtis resnega, kredibilnega in uglednega podjetja. Da bo vaše podjetje lahko kredibilno in ugledno tudi takrat, ko imate sestanek z vašimi poslovnimi partnerji in strankami, vam v okviru virtualne pisarne nudimo tudi ugoden najem sejnih sob in coworking prostora za občasno delo ali sestanke. Stroški poslovanja vašega podjetja se zaradi najema virtualne pisarne bistveno zmanjšajo, hkrati pa vam dajejo vse ugodnosti oz. prednosti, ki jih ima najem oz. nakup fizične pisarne. In kar je najboljše, naše sejne sobe in coworking prostor se nahajajo na enakem naslovu in v stavbi, kjer se nahaja naša virtualna pisarna in kjer bo registrerano tudi vaše podjetje.

Zakaj je lokacija poslovnega naslova tako pomembna za podjetnika?

Lokacija registreranega poslovnega naslova podjetja je pomembnejša kot si mislite, saj vpliva na:

  • Možnosti prijave na javne razpise, ki so namenjeni podjetjem in podjetnikom registriranim v posamezni občini.
  • Ustvarjanje vtisa, da poslujete v mestu in ne v manjšem kraju, s čimer si odpirate boljše poslovne priložnosti.
  • Kredibilnost podjetja, saj je vaš poslovni naslov registriran na ugledni poslovni lokaciji in v urejeni poslovni stavbi in ne na vašem domačem naslovu.

Zakaj potrebujem poslovni naslov?

Potrebujete poslovni naslov za registracijo podjetja? Imate težave s pridobivanjem soglasja za opravljanje poslovne dejavnosti? Za vas smo pripravili storitev virtualne pisarne, ki omogoča najem poslovnega naslova na katerem lahko registrirate podjetje.

Za optimalno poslovanje vam virtualna pisarna nudi:

j
SOGLASJE ZA REGISTRACIJO SEDEŽA PODJETJA

 

POSLOVNI NASLOV

 

UGLEDNO POSLOVNO OKOLJE

 

OBVEŠČANJE O PRISPELI POŠTI

 

Potrebujete več informacij o virtualni pisarni?

Imate vprašanje vezano na virtualno pisarno?

Celovite podjetniške storitve na enem mestu.

Potrebujete kakovosten coworking prostor?

Ugoden najem sejne sobo za organizacijo dogodkov

Brezplačno svetovanje in storitve za podjetnike

Ugodni bančni krediti in garancije za podjetja

PRIJAVA NA NOVICE

Želiš biti obveščen o aktualnih dogodkih, seminarjih, izobraževanjih in delavnicah?

Morda vas zanima tudi:

Twin Synergies: Krepitev zmogljivosti za uspešne projektne prijave

Twin Synergies: Krepitev zmogljivosti za uspešne projektne prijave

Twin Synergies: Krepitev zmogljivosti za uspešne projektne prijaveProjekt Twin Synergies, ki je bil zasnovan za zmanjševanje razlik v raziskovalni in inovacijski uspešnosti med različnimi državami članicami EU, združuje devet uglednih partnerjev s Češke, Hrvaške, iz...

Razvojni center Novo mesto d.o.o.

Podbreznik 15
SI-8000 Novo mesto

 

Javne informacije in CGP

CGP katalog najdete tukaj.

Logotipe najdete tukaj.

Katalog informacij javnega značaja najdete tukaj.

 

Delovni čas

Vsak delovnik od 7.00 do 15.00

Spremljajte nas na Facebook-u.

Pin It on Pinterest